-
The influence of socio-economic background, personal effort and motivation on English proficiency
Prieto Arratibel, A.; Bueno-Alastuey, MC
Year: 2015
Journal: Huarte de San Juan . Filología y Didáctica de la Lengua
-
The influence of socio-economic background, personal effort and motivation on English proficiency
Prieto Arratibel, A.; Bueno Alastuey, C.
Year: 2015
Journal: Huarte de San Juan . Filología y Didáctica de la Lengua
-
Una experiencia de enseñanza combinada en un curso universitario de español/L2: Percepciones de los estudiantes sobre el efecto de las TIC en sus aprendizajes
López Pérez, M. V.; Bueno-Alastuey, M. C.
Year: 2015
Journal: Revista Española de Lingüística Aplicada
-
Should EFL teachers present vocabulary in semantically related sets?/¿Deberían los profesores de inglés como lengua extranjera presentar el vocabulario agrupado en campos semánticos?
Lázaro-Ibarrola A.; Hidalgo-Gordo M.A.
Year: 2015
Journal: Porta Linguarum. Revista Internacional de Didáctica de las Lenguas Extranjeras.
-
Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency
Lázaro-Ibarrola, A.; Azpilicueta-Martínez, R.
Year: 2015
Journal: International Journal of English Studies
-
Conceptual complexity in metaphorical resemblance operations revisited
Iza Erviti, A.; Galera-Masegosa, A.
Year: 2015
Journal: Revista Española de Lingüística Aplicada
-
Complementary alternation discourse constructions in English: A preliminary study
Iza Erviti, A.
Year: 2015
Journal: International Journal of English Studies
-
Discourse constructions in English: The case of complementary-contrastive constructions
Iza Erviti, A.
Year: 2015
Journal: Procedia - Social and Behavioral Sciences
-
The integration of contact by impact verbs into the intransitive-motion construction
Iza, A.
Year: 2015
Journal: Circulo de Linguistica Aplicada a la Comunicacion
-
Explicit instruction and implicit use of L2 learning strategies in higher secondary EFL course books
Bueno-Alastuey, M.C.; Luque-Agulló, G.
Year: 2015
Journal: International Journal of English Studies
-
A tool to analyze oral competence development in EFL textbooks
Bueno-Alastuey, M.C.; Luque Agulló, G.
Year: 2015
Journal: Revista Española de Lingüística Aplicada