Hasiera > Dokumentuen kudeaketa eta Artxibo Orokorra > Praktika onak: irakasle-ikertzaileak
Bada zenbait dokumentazio irakasleen eskuetan egoten dena, zeina:
ZER BIDALI BEHAR DA ARTXIBORA GORDETZEKO?
ZER SUNTSITU BEHAR DA MODU KONTROLATUAN?
ZER DA IRAKASLEAK GORDE EDO SUNTSITU BEHAR DUENA?
ZER GERTATZEN DA ERRETIROA HARTZEN BADU EDO BULEGOZ ALDATZEN BADA?
Irakasle lanetan sortu duen jatorrizko dokumentazioa, hala nola:
Gobernu organoen jatorrizko dokumentazioa, haietako batean (Saileko Kontseiluan edo Ikastegiko Batzordean) idazkari karguan aritu bada. Edo batzorde bateko kide izan bada. Jatorrizko akta sinatuak behar dute izan.
Saileko administrarien bidez, haiek egiten baitute lotura Artxibo Nagusiarekin, eta dokumentazio bidalketa bat urtero.
Karpetetan antolatzea komeni da, ikasturteen arabera, administrariek errazago egin dezaten dokumentazioaren lekualdaketa, Artxibora eraman behar denean.
Gobernu organoen dokumentazioa bada, bilera bakoitzeko karpeta bat betez antolatzea komeni da.
Halaber, irakasleek erabili duten azterketa bakoitzaren ale bana bilduko dute administrariek 5 urtetik behin Artxibora bidaltzeko.
Unibertsitateko ikasleei buruzko datu pertsonalak edo ekonomikoak dauzkaten dokumentuen jatorrizkoak edo kopiak.
* Kalifikatzeko oinarrizko probak (azterketak, lanak) suntsitzeari buruzko erabakiak:
Modu Seguruan Suntsitzeko Zerbitzuaren bidez. Zerbitzuaren jarraibideak estekan daude.
Irakasle bakoitza arduratuko da, dokumentazio mota hori lekualdatzeaz eta suntsitzeaz. Sail eraikin bakoitzean dagoen edukiontzi zigilatu berezia dagoen tokira joan, eta zirritutik sartuko du dokumentazioa.
Edukiontzi berezia betetzen denean, enpresa kontratatuak eramanen du eta suntsituko du barnean dagoena, eta suntsitze seguruaren ziurtagiri bat eginen du.
Datu pertsonalak ez dauzkaten dokumentuak, irakasleei laguntzeko dokumentazioa edo irakasle dokumentu pertsonalak.
Unibertsitateko langile guztiek, berdin irakasleek edo administrazio eta zerbitzuetako langileek, arduratu behar dute beren dokumentazioa suntsitzeaz, edo bulegoz aldatzen badira edo erretiroa hartzen badute, beren eskuetan dagoen dokumentazioa suntsitzeaz edo desagerrarazteaz.
Dokumentazioan ez badago babestu beharreko daturik eta irakaskuntzari laguntzeko bada, hau da, eskoletan erabiltzeko materiala, trankil sar daiteke paperarako edukiontzian edo plastikorako edukiontzian, hala badagokio.
Administrazio laguntzarako unitateetan dauden dokumentuak suntsitzeko gailuak ere erabil daitezke.
Gomendioak:
Zalantzarik izanez gero dokumentu mota identifikatzeko eta dokumentuekin zer egin behar den erabakitzeko, idatzi edo deitu Kudeaketa eta Artxibo Nagusiko Atalari, archivo@unavarra.es helbidera edo 948 168935 telefonora.
Bietako bat gertatzen bada, irakasleak aldez aurretik, zentzuzko denbora tartea hartuz, hauek egiten hasiko da:
Zer egin dezake irakasleak, baldin eta erretiroa hartu behar duenean epeak betetzen ez dituzten azterketak edo lanak badauzka eta, hortaz, ezin baditu suntsitu?
Araua da suntsitu ezin diren azterketak eta lanak administrazioko langileen eskutan utziko direla, eta bi ikasturteren buruan edukiontzi zigilatu berezietan sartzeko moduan egonen dira.