1. Gizarte Kontseiluaren komunikazioa
- Komunikazio enpresekin elkarlanean aritzea komunikazio aktiboagoa garatzeko.
- Gizarte Kontseilua sareetan. Gizarte Kontseiluak sare sozialetan duen presentzia indartzea, Unibertsitatearen politikarekin koordinatuta eta identitate propioz.
2. Erakundearekiko atxikimendua, haren parte izatearen sentipena.
- Unibertsitateko komunitatearen parte izatearen sentipena indartzen duten ikus-entzunezko komunikazioko ekintzak sustatzea.
3. Enpresaren eta ekonomiaren arloetako sektoreak
- Navarrabiomedekin lan egiteko taldea berraktibatzea, medikuntza pertsonalizatua (genomika eta datuak), medical device eta berrikuntzako beste arlo batzuk lantzen dituena.
- Unibertsitatearen, enpresen eta gizartearen arteko lankidetza-ekimenak sustatzea Tuterako campusean. Zehazki, Tuterako CEO Kluba sortzea.
- Unibertsitateak ekonomia sozialeko enpresekin dituen harremanak indartzea.
4. Elkartzeko espazioak
- Unibertsitateak Nafarroako Enpresaburuen Elkartearekin batera unibertsitateei buruzko batzorde batera sor dezan sustatzea, unibertsitatearen eta enpresen arteko elkarrizketa-espazio iraunkorraren funtzioa beteko duena.
- Nafarroako Unibertsitate Publikoak Espainian lider diren enpresekin duen harremana sustatzea.
- Gizarte Kontseiluaren jarduerak dinamizatzea inguruneko enpresa eta entitateetan.
- Eskualdeko baldintzen hobekuntza sustatzea ikerkuntzako talentua erakartzeko.