-
International Market Selection and Segmentation: Perspectives and Challenges
Papadopoulos, N.; Martín Martín, O.
Año: 2011
Revista: International marketing review
-
Towards an Integrative Framework of Brand Country of Origin Recognition Determinants: A Cross-Classified Hierarchical Model
Martín Martín, O.; Cerviño, J.
Año: 2011
Revista: International marketing review
-
International market selection and segmentation: a two-stage model
Gaston-Breton, C.; Martin-Martin, O.
Año: 2011
Revista: International marketing review
-
Effects of subsidiary autonomy on innovation development and transfer intensities
Ciabuschi, F.; Martín-Martín, O.
Año: 2011
Revista: Progress In International Business Research
-
Rationality vs ignorance: The role of MNE headquarters in subsidiaries' innovation processes
Ciabuschi, F.; Forsgren, M.; Martin-Martín, O.
Año: 2011
Revista: Journal of international business studies
-
Internal embeddedness, headquarters involvement, and innovation importance in multinational enterprises
Ciabuschi, F.; Dellestrand, H.; Martin, O.M.
Año: 2011
Revista: Journal of management studies
-
Evolutionary theory and the advantage paradox of multinational corporations: testing the effects of subsidiary. embeddedness and autonomy on innovation development and transfer intensities
Ciabuschi, F.; Dellestrand, H.; Martín, O.
Año: 2011
Revista: AIB proc.
-
Innovation project embeddedness as a driver of innovation novelty and business performance
Ciabuschi, F.; Dellestrand, H.; Kappen, P.; Martín, O.
Año: 2011
Revista: AIB proc.
-
Why are firms challenging conventional wisdom on moral hazard? Revisiting the fair wage-effort hypothesis
Arocena, P.; Villanueva, M.; Arevalo, R.; Vazquez, X.H.
Año: 2011
Revista: Industrial and corporate change
-
A Comparison of Consumer Behavior in Online and Offline Channels: Price Sensitivity, Brand Loyalty, and Product Characteristics Effect
Arce-Urriza, M; Cebollada-Calvo, JJ
Año: 2011
Revista: Cuadernos de Economía y Dirección de la empresa
-
Una comparación del comportamiento del consumidor en los canales online y offline: sensibilidad al precio, lealtad de marca y ececto de las características del producto
Arce Urriza, M.; Cebollada Calvo,J.J.
Año: 2011
Revista: Cuadernos de Economía y Dirección de la empresa