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Toward a model of the relationship between internationalization and export performance
Papadopoulos, N.; Martin Martin, O.
Año: 2010
Revista: International Business Review
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La heterogeneidad de los consumidores en la valoración de la gestión minorista: un análisis de segmentación post-hoc en modelos de ecuaciones estructurales
Cortiñas M.; Chocarro R.; Villanueva M.L.
Año: 2010
Revista: Revista española de investigación de marketing
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Understanding multi-channel banking customers
Cortiñas, M.; Chocarro, R.; Villanueva, M.L.
Año: 2010
Revista: Journal of Business Research
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Understanding multi-channel banking customers
Cortiñas, M.; Chocarro, R.; Villanueva, M.L.
Año: 2010
Revista: Journal of Business Research
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Headquarters' Influence on Knowledge Transfer Performance
Ciabuschi, F.; Martín Martín, O.; Sthal, B.
Año: 2010
Revista: Management international review
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Innovation's causal ambiguity, competitive advantage and transfer worthiness
Ciabuschi, F.; Martín Martín, O.
Año: 2010
Revista: AIB proc.
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An empirical analysis of shopping behavior across online and offline channels for grocery products: the moderating effects of household and product characteristics
Chu, J.; Arce-Urriza, M.; Cebollada-Calvo, JJ.; Chintagunta, P.K.
Año: 2010
Revista: Journal of Interactive Marketing
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Analizando el comportamiento de búsqueda de información de un servicio
Chocarro, R.; Cortiñas, M.; Villanueva, M.L.
Año: 2010
Revista: Revista portuguesa de marketing
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Relationship between speed of internationalization and international performance
Chetty, S.; Johanson, J.; Johanson, M.; Martín Martín, O.
Año: 2010
Revista: AIB proc.
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Un estudio teórico del potencial de internet como canal de compra
Cebollada, J.; Arce-Urriza, M.
Año: 2010
Revista: ESIC Market: Revista internacional de economía y empresa
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The role of purchase regularity and purchase frequency in price and discount sensitivity
Andreeva, M.; Cortinas, M.; Elorz, M.
Año: 2010
Revista: Journal Of Marketing Trends