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El neuromarketing y cómo llegar al Brain Data
Saavedra-Montejo, A.
Año: 2022
Revista: Investigación y Marketing
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La ciberseguridad como asignatura pendiente
Saavedra, Á.
Año: 2022
Revista: Investigación y Marketing
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Foreign market entry knowledge and international performance: the mediating role of international market selection and network capability
Martín-Martín, O.; Chetty, S.; Bai, W.
Año: 2022
Revista: Journal of World Business
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Attention to product images in an online retailing store: an eye-tracking study considering consumer goals and type of product
Chocarro, R.; Cortiñas, M.; Villanueva, A.
Año: 2022
Revista: J. Electron. Commer. Res.
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A grounded theory approach to understanding in-game goods purchase
Cai, X.; Cebollada, J.; Cortiñas, M.
Año: 2022
Revista: PloS one
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Self-report measure of dispositional flow experience in the video game context: Conceptualisation and scale development
Cai, X.; Cebollada, J.; Cortiñas, M.
Año: 2022
Revista:
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Mining the text of online consumer reviews to analyze brand image and brand positioning
Alzate, M.; Arce-Urriza, M.; Cebollada, J.
Año: 2022
Revista: Journal of Retailing and Consumer Services