|
Artículos (desde 2004)
- Betancourt, R., Cortiñas, M.; Elorz, M.; Múgica,J.M. (2007) "The Demand for and the Supply of Distribution Services: A Basis for the Analysis of Customer Satisfaction in Retailing". Quantitative Marketing and Economics (forthcoming)
- Cortiñas, M.; Elorz, M.; Múgica,J.M. (2007) "The Use of Loyalty Cards Database: Differences in regular price and discount sensitivity in the brand choice decision between card and non-card holders". Journal of Retailing and Consumer Services (forthcoming)
- Cortiñas, M.; Chocarro, R.; Elorz, M.; Villanueva, Mª L. (2007) "La importancia del atributo origen en la elección de productos agroalimentarios. El caso del espárrago de Navarra". Economía Agraria y Recursos Naturales, 6 (12) (en prensa).
- Cortiñas, M.; Elorz, M.; Múgica,J.M. (2006) "El problema de la eleccion de marca en una categoría compleja. Aplicación de una red neuronal artificial". Revista Española de Investigación en Marketing, 10 (2), 111-138.
- Cortiñas, M.; Elorz, M.; Múgica,J.M. (2005) "Loyalty Cards: Are retailers ignoring non-card-holder behavior?". European Retail Digest, 45, 18-20.
- Cortiñas, M; Elorz, M. y Villanueva, Mª L. (2004) "Retail Store Loyalty Management via an Analysis of the Heterogeneity of the Service Elements". International Review of Retail Distribution and Consumer Research, 14 (4), 407-426.
- Cortiñas, M.; Elorz, M.; Múgica,J.M. (2004) "The Use of a Retail Store Database for Brand Choice Analysis". International Review of Retail Distribution and Consumer Research, 14 (1), 19-29.
|