Public University of Navarre



Academic year: 2015/2016
Bachelor's degree in Primary Education at the Universidad Pública de Navarra
Course code: 302206 Subject title: FOREIGN LANGUAGE: ENGLISH
Credits: 6 Type of subject: Mandatory Year: 1 Period: 2º S
Department: Philology and Language Didactics
Lecturers:
INDURAIN ERASO, CARMEN   [Mentoring ] BUENO ALASTUEY, Mª CAMINO (Resp)   [Mentoring ]
LASHERAS BALDUZ, JESÚS   [Mentoring ] GOÑI ALSUA, EDURNE   [Mentoring ]
FERNANDEZ BAHILLO, HECTOR ODIN   [Mentoring ] MORENO VIDORRETA, EDUARDO   [Mentoring ]
AZPARREN LEGARRE, MARÍA PAZ   [Mentoring ] OCHOA RUIZ, RAFAEL   [Mentoring ]
PALACIO OCHOA, SARA   [Mentoring ] QUINTANA AZANZA, LEYRE   [Mentoring ]

Partes de este texto:

 

Module/Subject matter

- Modulo  didáctico y disciplinar/ Materia: Lengua extranjera y su didáctica: inglés/francés

- Modulua Didaktiko eta diziplinazkoa / Gaia Atzerriko hizkuntza eta bere didaktika: ingelesa/frantsesa

Up

Contents

- Conocimiento tanto teórico como práctico de la Lengua Inglesa a nivel de usuario independiente B1, nivel de referencia desarrollado por el Consejo de Europa definido en el Marco Común Europeo de las Lenguas. Desarrollo de la competencia comunicativa oral y escrita en Lengua Inglesa.

- Hizkuntza ingelesaren ezagutza, nola teorikoa hala praktikoa, Europako Kontseiluak "Hizkuntzen Erreferentziako Europako Esparru Komuna" delakoan zehaztutakoa B1 erabiltzaile askearen mailan. Ahozko eta idatzizko gaitasun komunikatiboa ingelesez.

 

Up

Descriptors

- Asignatura que pertenece a la materia “Lengua extranjera y su didáctica”, donde se desarrollan los siguientes tópicos: LENGUA EXTRANJERA (Inglés): adquisición constatable de la competencia lingüística (oral y escrita) a nivel B1, de acuerdo con el Marco Común Europeo de Referencia para las lenguas.

- Atzerriko hizkuntza eta bere didaktika: ingelesa/frantsesa gaiaren irakasgaia. Gai hauek garatuko dira: Hizkuntza gaitasuna frogatzea bigarren hizkuntza batean, Europako Kontseiluaren "Hizkuntzen Erreferentziako Europako Esparru Komuna" delakoaren arabera B1 gaitasunari hasiera emanen liokeena, eta unibertsitateko titulu guztietan zeharkakoa dena.

 

Up

General proficiencies

2.1. Competencias básicas/Oinarrizko gaitasunak

CB2 Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio./ Ikasleek beren ezagutzak beren lanetan edo bokazioetan modu profesionalean aplikatzen jakitea, eta beren ikasketa arloaren barruan arrazoiak prestatzearen eta defendatzearen bidez, eta problemen ebazpenaren bidez demostratzen diren gaitasunak edukitzea.

CB4 Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado./ Ikasleak, bai jende espezializatuari eta bai espezializatu gabeari, informazioa, ideiak, arazoak eta konponbideak jakinarazteko gauza izatea

CB5 Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía./ Ikasleek geroko ikasketak autonomia maila handiarekin hasteko beharrezkoak diren ikasketarako abileziak garatu izatea.

2.2. Competencias generales/ Gaitasun orokorrak

CG1 Conocer las áreas curriculares de la Educación Primaria, la relación interdisciplinar entre ellas, los criterios  de evaluación, y el cuerpo de conocimientos didácticos en torno a los procedimientos de enseñanza y aprendizaje respectivos./ Lehen Hezkuntzako curriculum‐arloak, beren diziplinen arteko harremanak eta ebaluazio irizpideak ezagutzea, baita dagozkien irakaskuntza eta ikasketa prozeduren inguruko ezagutza didaktikoen multzoa ere.

CG2 Diseñar, planificar y evaluar procesos de enseñanza y aprendizaje, tanto individualmente como en colaboración con otros docentes y profesionales del centro./ Irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak diseinatzea, planifikatzea eta ebaluatzea, banaka zein beste irakasle batzuekin eta ikastetxeko profesionalekin lankidetzan.

CG3 Abordar con eficacia situaciones de aprendizaje de lenguas en contextos  de diversidad, multiculturales y plurilingües. Fomentar la lectura y el comentario crítico de textos de los diversos dominios científicos y culturales contenidos en el currículo escolar./ Eraginkortasunez aztertzea hizkuntzen ikasketaegoerak testuinguru kulturaniztun eta eleaniztunetan. Eskola curriculumeko zientzia eta kultura eremuetako testuen irakurketa eta iruzkin kritikoa sustatzea.

CG8 Mantener una relación crítica y autónoma respecto de los saberes, los valores y las instituciones sociales públicas y privadas./ Harreman kritikoa eta autonomoa edukitzea, jakintzei, balioei eta gizarte erakunde publikoei eta pribatuei buruz.

CG10 Reflexionar sobre las prácticas de aula para innovar y mejorar la labor docente. Adquirir hábitos y destrezas para el aprendizaje autónomo y cooperativo y promoverlo entre los estudiantes./ Ikasgelako praktikei buruz gogoeta egitea, irakaskuntza berritu eta hobetzeko. Azturak eta trebetasunak eskuratzea ikasketa autonomo eta kooperatiboa ikasleen artean sustatzeko.

CG11 Conocer y aplicar en las aulas las tecnologías de la información y la comunicación. Discernir selectivamente la información audiovisual que contribuya a los aprendizajes, a la formación cívica y a la riqueza cultural./ Informazioaren eta Komunikazioaren teknologiak ezagutzea eta ikasgelan aplikatzea. Ikasketetan, herritar prestakuntzan eta kultura aberastasunean laguntzen duen ikus‐entzunezko informazioa aukeratzea.

CG12 Comprender la función, las posibilidades y los límites de la educación en la sociedad actual y las competencias fundamentales que afectan a los colegios de educación primaria y a sus profesionales. Conocer modelos de mejora de la calidad con aplicación a los centros educativos./ Gaurko gizartean hezkuntzaren funtzioa, aukerak eta mugak zeintzuk diren ulertzea, eta haur hezkuntzako ikastetxeak eta beren profesionalak ukitzen dituzten oinarrizko gaitasunak zeintzuk diren ulertzea. Ikastetxeetan aplikagarriak diren kalitatea hobetzeko ereduak ezagutzea.

2.3. Competencias transversales/ Zeharkako gaitasunak

CT1 Demostrar una competencia lingüística en inglés, francés, alemán o italiano equivalente a un nivel B1 del “Marco común europeo de referencia para las lenguas: aprendizaje, enseñanza, evaluación” del Consejo de Europa./ Hizkuntza gaitasuna frogatzea ingelesez, frantsesez, alemanez edo italieraz, Europako Kontseiluaren "Hizkuntzen Erreferentziako Europako Esparru Komuna: ikastea, irakastea, ebaluazioa" delakoaren araberako B1 mailaren parekoa.

Up

Specific proficiencies

CE1 Conocer los objetivos, los contenidos curriculares, el significado de las áreas y la organización, la metodología y los criterios  de evaluación de la Educación  Primaria./ Lehen Hezkuntzaren helburuak, curriculumedukiak, arloen esanahia eta antolaketa, metodología eta ebaluazio‐irizpideak ezagutzea.

CE2 Diseñar, planificar y evaluar los procesos de enseñanza y de aprendizaje atendiendo a criterios interdisciplinares y disciplinares con otros profesionales./ Irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak diseinatzea, planifikatzea eta ebaluatzea, kontuan hartuz diziplina arteko eta diziplinako irizpideak, baita veste hainbat irizpide profesional ere.

CE3 Fomentar la lectura y el comentario crítico de textos de los diversos dominios científicos y culturales. Expresarse oralmente y por escrito con corrección, y dominar situaciones de aprendizaje de lenguas en contextos de diversidad./ Zientzia eta kultura eremuetako testuen irakurketa eta iruzkin kritikoa sustatzea. Ahoz eta idatziz azalpenak zuzen ematea, eta hizkuntzak dibertsitatearen testuinguruetan ikasteko teknikak menderatzea.

CE4 Diseñar y regular espacios de aprendizaje en contextos  de diversidad, multiculturales y plurilingües. Atender las necesidades singulares del alumnado, la igualdad de  género, la equidad, el respeto y los derechos humanos./ Ikasteko espazioak dibertsitatearen, kulturaniztasunaren eta testuinguruetan eta testuinguru eleanitzetan diseinatzea eta erregulatzea. Ikasle bakoitzaren hezkuntza beharrak, genero berdintasuna, ekitatea, begirunea eta giza eskubideak aintzat hartzea.

CE8 Mantener una relación crítica y autónoma respecto de los saberes, los valores y las instituciones implicadas en la educación./ Harreman kritikoa eta autonomoa edukitzea, hezkuntzan inplikatutako jakintzei, balioei eta erakundeei buruz.

CE11 Conocer las implicaciones educativas de las tecnologías de la información y la comunicación./ Informazioaren eta komunikazioaren teknologiek hezkuntzan duten inplikazioa ezagutzea.

CE12 Organizar de forma activa los procesos de enseñanza y de aprendizaje de los contenidos de la Educación Primaria desde una perspectiva de desarrollo de competencias. Conocer modelos de mejora de la calidad./ Era aktiboan antolatzea Lehen Hezkuntzakoak diren edukien irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak, gaitasunak garatzeko ikuspegi batetik. Kalitatea hobetzeko ereduak ezagutzea.

Up

Learning outcomes

Los resultados de aprendizaje son la concreción de las competencias que el estudiante adquirirá en la materia. Se establecen tres niveles:

- Óptimo: adquisición del 100% de las competencias y maestría en al menos el 75% de ellas.

- Medio: adquisición de la mayoría de las competencias pretendidas en la materia y maestría en aquellos aspectos que contribuyen a las competencias específicas del título.

- Deficiente: insuficiente adquisición de los aspectos que contribuyen a las competencias específicas del título.

Un estudiante obtiene una calificación de APTO si el nivel de aprendizaje es óptimo o medio.

Ikasleak irakasgaian hartu behar dituen gaitasunak zehaztea da Ikasketaren emaitza. Hiru maila ezartzen dira:

- Ezin hobea: gaitasunen  %  100 hartzea, eta maisutasuna gaitasunen % 75etan gutxienez ere.

- Erdi mailakoa: irakasgaiaren bidez lortu nahi diren gaitasun gehienak hartzea, eta maisutasuna  tituluaren gaitasun espezifikoei dagozkien gaietan.

- Eskasa: tituluaren gaitasun espezifikoei dagozkien gaiak behar adina ez hartzea.

Ikasle batek GAI kalifikazioa lortzen du ikaskuntza maila ezin hobea edo erdi mailakoa baldin bada.

Up

Methodology

5.1. Metodologías docentes/Irakas metodologiak 

Código/Kodea

Descripción/Deskribapena

MD1/1. IM

Exposición magistral en plenario/Azalpen magistrala osoko bilkuretan.

MD2/2. IM

Interacción en grupo grande/Elkarreragina talde handian.

MD3/3. IM

Interacción en grupo mediano/Elkarreragina talde ertainean.

MD4/4. IM

Interacción en grupo pequeño/Elkarreragina talde txikian.

MD5/5. IM

Interacción individualizada: tareas y pautas para el estudio autónomo/Banakako elkarreragina: ikasketa autonomorako egitekoak eta jarraibideak.

5.2 Actividades formativas/Jarduera hezigarriak

Código/Kodea

Descripción/Deskribapena

Horas/Orduak

Presencialidad/Izaera presentziala

AF1/1. PJ

Clases teóricas (fundamentación, ejemplificaciones, aplicaciones contrastadas y desarrollos)/Eskola teorikoak (funtsatzea, adibidez adieraztea, aplikazio kontrastatuak eta garapenak)

32

100

AF2/2. PJ

Clases prácticas o, en su caso, prácticas externas/Eskola praktikoak, edo, hala badagokio, kanpo praktikak (landa-praktikak).

24

100

AF3/3. PJ

Elaboración de trabajos y, en su caso, defensa oral/Lanak egitea, eta, hala badagokio, ahozko defentsa.

20

10

AF4/4. PJ

Estudio autónomo del estudiante/Ikaslearen ikasketa autonomoa.

67

0

AF5/5. PJ

Tutorías/Tutoretzak

3

100

AF6/6. PJ

Exámenes orales o escritos/Ahozko edo idatzizko azterketak.

4

100

Up

Evaluation

Código/Kodea

Descripción/Deskribapena

%

% recuperable/

%errekuperagarria

SE1/1. SE

Asistencia y participación en clase o, en su caso, en el centro escolar/Klasera, edo, hala badagokio, ikastetxera joatea eta bertan parte hartzea.

 

 

SE3/3. SE

Trabajos prácticos: observación, propuesta y, en su caso, evaluación/Lan praktikoak: behaketa, proposamena, eta, bidezkoa bada, ebaluazioa.

10

10

SE4/4. SE

Pruebas orales o escritas, de carácter parcial o de conjunto/Ahozko edo idatzizko probak, partzialak edo osokoak.

90

60

Up

Agenda

Grammar points: verb tenses (present, past and future), action and non-action verbs, comparatives and superlatives, modal verbs (expressing obligation, deduction and ability and possibility), conditionals (1st, 2nd and 3rd), ‘used to’, quantifiers (much, many, a lot (of), a few, enough, too much, too many), articles (a/an, the, zero article), gerunds and infinitives, reported speech, the passive voice and relative clauses.

Vocabulary related to the following areas: food and restaurants, sports, family, personality, money, shopping, transport and travel, communication (mobile phones), descriptions, education, houses, friendship, work, cinema, television and phrasal verbs (eg. including the verb to get, etc.). Several activities on word formation will be carried out as well.

Pronunciation: English vowels and consonants, stress and connected speech phenomena.

Listening: a variety of recordings representing a wide range of speech situations and activities.

Reading: a variety of texts adapted from a variety of real sources (newspapers, magazines, the Internet) and different tasks that will help students understand better.

Writing: a selection of tasks focused on both electronic and ‘traditional’ text types that will promote grammar consolidation and appropriate use of the vocabulary taught in each unit.

Speaking: a range of activities related to the topics of each lesson as well as oral tasks on specific topics assigned throughout the course.

Up

Bibliography

Access the bibliography that your professor has requested from the Library.


Libro de texto obligatorio

Christina Latham-Koenig and Clive Oxenden (2013). English File Intermediate 3rd Edition (Student’s Book with iTutor, pocket book for Spanish speakers and Workbook with Key Pack). ISBN 9780194519915, ISBN 9780194519847, ISBN 9780194519823, ISBN 9780194520393. Oxford University Press.

Gramáticas

Clarke, Simon. (2008). Macmillan English Grammar in Context. Intermediate. Macmillan.

Eastwood, John (2006). Oxford Practice Grammar. Intermediate Level. New series edition. O.U.P.

Fuchs M. & Bonner, M. (2003). Grammar Express.Pearson Education Ltd.

Mann, Malcom & Taylore-Knowles, S.(2008). Destination B1 Grammar & Vocabulary with Key. Macmillan.

Murphy, R. (1995). English Grammar in Use. Intermediate (3rd Ed). Selft-study with key. C.U.P.

Murphy, R. (2004). Essential Grammar in Use with Answers. (New Edition). C.U.P.

Sinclair, J. (1992). Collins Cobuild English Usage. (1992). London: Collins.

Swan, M. (1995). Practical English Usage. O.U.P.

Swan, M. & Walter, C. (1997). How English Works. O.U.P.

Vince,Michael (2003). Intermediate Language Practice with Key (New Edition). Macmillan.        

 

Vocabulario

Bernard, S. (1988). Vocabulary Builder 1& 2. Longman.

Gough, Christ (2001). English Vocabulary Organiser. L.T.P.

McCarthy, M. & O’Dell, F. (1994). English Vocabulary in Use. C.U.P.

Redman, S. & Shaw, Ellen 1999 (2002). Vocabulary in Use. Intermediate (with answers). C.U.P.

Redman, S. 1997 (2005). English Vocabulary in Use. Pre-intermediate & Intermediate (with key). C.U.P.

 

Destrezas

Bohlke,D & Lockwood, R.D. (2014). Skillful 2 Listening & Speaking.  MacMillan.

Craven, Miles (2008). Cambridge English Skills: Real. Real Listening & Speaking (Intermediate). C.U.P.

Driscoll, Liz (2008). Cambridge English Skills: Real Reading (Intermediate). C.U.P.

Emmerson, Paul (2003). Email English. Macmillan.

McCarter, Sam. (2009). Academic Writing. Macmillan.

Miles, Scott (2009). Effective Reading 3. Macmillan.

Palmer, Graham (2008). Cambridge English Skills: Real Writing 2 (Intermediate). C.U.P.

Zemach, D. & Islam, C. (2009). Writing in Paragraphs. Macmillan.

 

 

 

Pronunciación

Baker, Ann (2006). Ship or Sheep? Intermediate. C.U.P.

Bowler, B. and S. Cunningham. (1990). Headway Intermediate Pronunciation. Oxford: O.U.P.

Cauldwell, Richard Words Alive! Pronunciation Podcasts. C.U.P.

Hancock, M. (2004). English Pronunciation in Use. Intermediate. Cambridge: C.U.P.

Hancock, M. (2000). Pronunciation Games. Cambridge: C.U.P.

O’Connor, J.D. and C. Fletcher. (2002). Sounds English: A Pronunciation Practice Book. Harlow: Longman.

Rogers, L. & Wilkin, J. (2014). Skillful 2 Reading & Writing. MacMillan.

Vaughan-Rees, M. (2002). Test your Pronunciation. Essex: Penguin.

 

Diccionarios Monolingües

Cambridge Learner’s Dictionary                                                       

Cambridge English Pronouncing Dictionary                                      

Cambridge Advanced Learner’s Dictionary   

Longman Wordwise Dictionary

Macmillan Essential Dictionary for Learners of English 2003.

Macmillan English Dictionary (2nd Edition) for Advanced Learners

New Oxford Collocations Dictionary 2009                                                    

Oxford Advanced Learner’s Dictionary                                                                                 

Diccionarios Bilingües

Collins Cobuild English Dictionary

Dicccionario Bilingüe Cambridge Compact, Spanish-English

Diccionario Oxford Compact Plus                                                      

Diccionario Oxford Study para Estudiantes de Inglés (2ª Edición)   

Diccionario Oxford Inglés-Español /Español-Inglés. Concise.

Links útiles de Internet:

http://oup.com/elt/englishfile/intermediate

http://dictionary.cambridge.org/

http://oup.com/elt/catalogue/teachers/oald7/?cc=nl (Oxford Advanced Learner’s)

http://ldceonline.com/ (Longman Dictionary of Contemporary English Online)

http://macmillandictionary.com/online

http://www.merriam-webster.com/

http://www.onestopenglish.com

http://www.breakingnewsenglish.com/

http://www.bbc.co.uk/                       

http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/

http://www.voanews.com/specialenglish/  (Voice of America)

http://www.bized.co.uk         (podcasts)

http://www.nationalgegraphic.com/podcasts/

http://www.manythings.org/listen/

http://www.qualitytime-esl.com/

http://www.usingenglish.com/

http://www.englishclub.com/

http://www.btinternet.com/~ted.power/

http://www.eslmonkeys.com/student/esl_learning.php

http://esl.about.com/cs/onlinecourses/a/a_ecourses.htm

http://www.focusenglish.com/dialogues/conversation.html

http://www.focusenglish.com/dialogues/conversation.html

http://classtools.net/widgets/dustbin_1/QYFMA.htm (pronunciation of regular past participles)

 

Revistas Recomendadas:

Hot English Magazine (with Audio)

Speak-up

The Reporter: Articles and Entertainment for Students of the English Language

The Times Educational Supplement

Think in English (with Audio)

Lecturas Recomendadas:

Macmillan Graded Readers (B1):

Wuthering Heights                  ISBN: 9781405077095             Macmillan Readers

The Woman who Disappeared           ISBN: 9781405076685 Macmillan Readers

The Woodlanders                    ISBN: 9781405073196 Macmillan Readers

When Rain Clouds Gather                   ISBN: 9780230024403 Macmillan Readers

Used in Evidence                                 ISBN: 9781405073172 Macmillan Readers

Thérèse Raquin                                   ISBN: 9781405075381 Macmillan Readers

Touching the Void                   ISBN: 9780230533523             Macmillan Readers

Tess of the d'Urbervilles                     ISBN: 9781405074575 Macmillan Readers

Things Fall Apart                     ISBN: 9781405073158             Macmillan Readers

Much Ado About Nothing                   ISBN: 9780230408708 Macmillan Readers

 

Oxford Readers (Level 3, B1):

Dian and the Gorillas (by Norma Shapiro) ISBN13: 9780194248273 Oxford University Press

Mansfield Park (by Jane Austen) ISBN: 9780194248280 Oxford University Press

My Family and Other Animals (by Gerald Durrell) ISBN: 9780194248242   OUP

Revolution (by Jann and Linda Huizenga) ISBN: 9780194248266 Oxford University Press

The Call of the Wild (by Jack London) ISBN13: 9780192728012 Oxford University Press

The Curious Case of Benjamin Button and Other Stories Oxford University Press

The Moonstone (by Wilkie Collins) ISBN: 9780194248211 Oxford University Press

The Picture of Dorian Gray (by Oscar Wilde) ISBN: 9780194791267 Oxford University Press

The Scarlet Letter (by Nathaniel Hawthorne) ISBN: 9780194248228 Oxford University Press

 

Cambridge Readers (Level 4, B1)

Nothing but the Truth (by George Kerkshaw) 978-0-521-68627-3 Cambridge University Press

Staying Together (by Judith Wilson) 978-0-521-68655-6Cambridge University Press

The Fruitcake Special and Other Stories (by Frank Brennan) 978-0-521-68611-2Cambridge Univ. Press

The University Murders (by Richard MacAndrew 78-0-521-68641-9Cambridge University Press

When Summer Comes (by Helen Naylor) 978-0-521-68649-5 Cambridge University Press

Up

Languages

- La asignatura (teoría y práctica) se imparte en Lengua Inglesa, por lo que la lengua de comunicación  entre los alumnos y el profesor será el inglés. Todas las pruebas, exposiciones orales y trabajos de la asignatura se realizarán en inglés. La bibliografía también está en inglés.

- Irakasgaia (teoria eta praktika) ingelesez emanen da, hortaz, ikaslearen eta irakaslearen arteko komunikazio-hizkuntza ingelesa izanen da. Proba guztiak, ahozko aurkezpenak eta irakasgaiari dagozkion lanak ingelesez eginen dira. Bilbiografia ere ingelesez dago

Up

Location

Campus Arrosadía de la Universidad Pública de Navarra. Para conocer el aula o aulas concretas, consulte en la página Web de la Facultad de Ciencias Humanas y Sociales.

Nafarroako Unibertsitate Publikoko Arrosadiko campusa. Zer ikasgelatan izango den jakiteko, begiratu Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatearen web-orrialdea.

 

Up