Nafarroako Unibertsitate Publikoa



Castellano | Ikasturtea: 2024/2025 | Beste urte batzuk:  2023/2024  |  2022/2023  |  2021/2022  |  2020/2021 
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan
Kodea: 172402 Irakasgaia: MERKATARITZAKO ZUZENDARITZA I
Kredituak: 6 Mota: Nahitaezkoa Ikasmaila: 2 Iraupena: 2º S
Saila: Enpresen Kudeaketa
Irakasleak:
CEBOLLADA CALVO, JOSE JAVIER (Resp)   [Tutoretzak ] MARTINEZ ARAMBARRI, ENEKO   [Tutoretzak ]

Partes de este texto:

 

Modulua/Gaia

Marketinaren / Marketinaren hastapenak.

Gora

Deskripzioa/Edukiak

Erakundearen merkataritza funtzioa edo marketin funtzioa aztertzen da, funtzio hori baita merkatuarekin den erlazioa aztertzen duena.  Marketinaren hastapenak moduluan dauden bi irakasgai orokorretatik lehenbizikoa da, eta bestea Merkataritza Zuzendaritza II da. Lehenbiziko irakasgai honetan parte estrategikoa aztertzen da, eta parte operatiboa bigarrenean.

Gora

Gaitasun orokorrak

Ez dagokio

Gora

Berariazko gaitasunak

Es dagokio

Gora

Ikasketaren emaitzak

RA01: Enpresarentzat garrantzitsuak diren informazio ekonomikoaren iturriak eta horien edukia identifikatzea.
RA03: Enpresarentzat garrantzitsua den informazioa bideratzea, profesionalak ez direnek aitortu ezin dituzten datuetatik abiatuta.
RA14. Marketina zer den, kontzeptu garrantzitsuenak eta erakundeetan eta ekonomian duen garrantzia ulertzea.
RA18: Informazio-erregistro garrantzitsuetatik abiatuta, enpresa baten egoera eta aurreikus daitekeen bilakaera ebaluatzea.
RA20: Kudeaketa globaleko edo enpresaren arlo funtzionaletako proiektuak planifikatzea, antolatzea eta kontrolatzea.
RA21: Enpresa-kudeaketaren efikazia eta efizientzia hobetzera bideratutako politikak eta praktikak aplikatzea.
RA25: Ezagutza, trebetasun eta trebetasun pertsonalak, sozialak eta metodologikoak erabiltzea, enpresen eta merkatuen egoera zehatzei buruzko aholkularitza-txostenak egiteko.
RA26: Enpresa-kudeaketarekin lotutako arazo konplexuak aztertzea eta konpontzea, eskuratutako ezagutzak, trebetasunak eta konpetentziak aplikatuz.

Gora

Metodologia

Metodologia - Jarduera Ordu presentzialak Ordu ez presentzialak
1.J. Azaltzeko/parte hartzeko eskolak 34  
2.J Eskola praktikoak: 14  
3.J Eztabaidak, bateratze lanak, taldeen tutoretza 08  
4.J  Talde lanerako aretoak.   30
5.J  Materiala irakurtzea   20
63.J Bakarka ikastea   35
7.J Azterketak, ebaluazio probak 04  
8.J Banakako tutoretzetan   05
Guztira 60 90

Gora

Ebaluazioa

Ikaskuntzaren emaitza Jarduera / Ebaluatzeko tresna Pisua (%) Errekuperatzekoa den edo ez Eskatzen den
nota minimoa
  1EB. Parte hartzea eta jarduerak (banakakoa) 15 Ez  
  2EB. Ariketa praktikoak: klasean landu eta eztabaidatu (taldean) 15 Ez  
  3EB Enpresa edo industria baten marketin estrategiak analizatzeko proiektua (taldean). 25 Bai. Proba baliokidea 5
  4EB. Azkeneko azterketa. Eskatzen den nota minimoa: 5 puntu 10 puntutatik (indibiduala da) 45 Bai. Azterketa 5

Ikasleak eskatzen diren ebaluazio-jardueretan eskatzen den gutxieneko nota gainditzen ez duenean, irakasgaiaren  kalifikazioa 4,9koa izango da gehienez.

 

Gora

Gai-zerrenda

I.Unitatea: Marketinaren hastapenak.

1. gaia: Sarrera eta oinarrizko kontzeptuak.

2. gaia: Marketin prozesua enpresan.

II.Unitatea: Marketin Aukeren Analisia.

3. gaia: Marketinaren ingurunearen analisia.

4. gaia. Merkatuen Ikerketa.

5. gaia: Kontsumitzaileen merkatuak eta erosteko jokabidea.

6. gaia. Organizazio merkatuak eta erosteko jokabidea.

III.Unitatea: Marketinaren estrategiaren diseinua.

7. gaia: Segmentazioa, hautaketa eta posizionamendua merkatuan.

IV.Unitatea: Merkatuan azaleratzen ari diren gaiak.

8. gaia: Merkatuan azaleratzen ari diren gaiak.

Gora

Bibliografia

Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.


Irakurtzeko materiala.

Kasu praktikoak.

Irakasleak ekartzen dituen materialak.

Oinarrizko bibliografia.

Kotler, P. eta G. Armstrong (2018), Principios de Marketing, Pearson-Prentice Hall, Madril, 17. ed.

Gehigarrizko bibliografia.

Roger D. Blackwell, James F. Engel, Paul W. Miniard (2002), Comportamiento del consumidor, Thomson,

José Luis Munuera Alemán, Ana Isabel Rodríguez Escudero (2012), Estrategias de marketing. Un enfoque basado en el proceso de dirección.

Gora

Hizkuntzak

Gaztelania.

Gora

Non emango den

Fakultatearen webgunean esteka bat daukazu orduak eta ikasgelak zein diren ikusteko.

Gora