Kodea: 172302 | Irakasgaia: ANTOLAMENDUZKO DISEINUA ETA JOKABIDEA | ||||
Kredituak: 6 | Mota: Nahitaezkoa | Ikasmaila: 2 | Iraupena: 1º S | ||
Saila: Enpresen Kudeaketa | |||||
Irakasleak: | |||||
NUÑEZ ALDAZ, IMANOL (Resp) [Tutoretzak ] |
Irakasgai honen bitartez giza portaeraren azterketara eta gizakiak erakundeen barruan duen kudeaketara hurbildu nahi da ikaslea; baita erakundearen diseinuarekin lotura duten aldagai nagusiei buruzko ezagutzara ere. Helburu orokor horrek eskatzen du ikasleak ezagutu ditzala erakundeek esparru horretan aurrean dituzten arazoak, diziplinako garapen teoriko printzipalak, beren kokapen pertsonala auzi horien aurrean eta ezagutzak praktikara lekualdatzeko ahalmenaren garapena.
Irakasgaiak oinarrizko funts teorikoak eskaini nahi ditu, erakundeen barruan, edozein maila eta eginkizunetan, zuzendaritza funtzioak eraginkortasunez gauzatu ahal izateko. Horregatik, irakasgaiko edukiak oso erabilgarriak dira pertsonen gaineko erantzukizuna inplikatzen duten enpresako zuzendaritza lanak aurrera eramateko.
Irakasgaiaren edukia hiru bloke nagusitan egituratuta dago. Lehenengoan blokea, berriz, erakundea erlazioen eta pertsonen multzo gisa definitzen eta konfiguratzen duten elementuak aztertzera zuzenduta dago. Bigarren norbanakoa hartzen da azterketarako oinarrizko unitate gisa, eta erakundeen barruan hark duen portaerarekin lotura duten dimentsio garrantzizkoak aztertzen dira. Hirugarren blokean, erakundeetako taldeen barruan norbanakoen artean eratzen diren erlazio-prozesuak identifikatzen dira.
RA01: Enpresarentzat garrantzitsuak diren informazio ekonomikoaren iturriak eta horien edukia identifikatzea.
RA02: Erakunde ekonomikoak ulertzea ekonomiaren funtzionamenduari buruzko irudikapen teoriko edo formalen emaitza eta aplikazio gisa.
RA03: Enpresarentzat garrantzitsua den informazioa bideratzea, profesionalak ez direnek aitortu ezin dituzten datuetatik abiatuta.
RA04: Enpresaren izaera ulertzea, interes desberdinak dituzten agenteekiko elkarreraginean, elkarren mendekoak diren arlo funtzionalak dituen erakunde gisa.
RA18: Informazio-erregistro garrantzitsuetatik abiatuta, enpresa baten egoera eta aurreikus daitekeen bilakaera ebaluatzea.
RA20: Kudeaketa globaleko edo enpresaren arlo funtzionaletako proiektuak planifikatzea, antolatzea eta kontrolatzea.
RA21: Enpresa-kudeaketaren efikazia eta efizientzia hobetzera bideratutako politikak eta praktikak aplikatzea.
RA25: Ezagutza, trebetasun eta trebetasun pertsonalak, sozialak eta metodologikoak erabiltzea, enpresen eta merkatuen egoera zehatzei buruzko aholkularitza-txostenak egiteko.
Metodologia - Jarduera | Aurrez aurreko orduak | Bertaratzea eskatzen ez duten orduak |
1. J Saio teorikoak eta praktikoak talde handian (azken azterketa barne) | 46 | |
2. J Saio praktikoak talde ertainean | 14 | |
3. J Lanak egitea eta ariketak ebaztea | 24 | |
4. J Ikasketa indibiduala ikasturtean zehar | 40 | |
5. J Test eta azterketen prestakuntza | 18 | |
6. J Tutoretza indibidualak | 08 | |
Guztira | 60 | 90 |
Ikaskuntzaren emaitza |
Ebaluazio jarduera |
Pisua (%) | Errekupera daitekeen edo ez |
Eskatzen den nota minimoa |
---|---|---|---|---|
emaitza guztiak | Azken azterketa, ohiko epean | 50 | Bai, errekuperaketan. | 4/10 |
emaitza guztiak | Azterketa partziala | 35 | Bai, errekuperaketan. | |
Talde-lana, klasean. | 15 | Bai, errekuperaketan. |
Batez beste, azterketaren gutxieneko nota 4 da.
Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.
Kuhn, P. (2018). Personnel Economics, Oxford University Press.
Lazear, E.P., Gibbs, M. (2011). Economía de los recursos humanos en la práctica, Antoni Bosch.