Kodea: 351890 | Irakasgaia: GRADU AMAIERAKO LANA | ||||
Kredituak: 6 | Mota: | Ikasmaila: 4 | Iraupena: 2º S | ||
Saila: | |||||
Irakasleak: | |||||
ELIZARI URTASUN, LEYRE [Tutoretzak ] | URDANOZ GANUZA, JORGE (Resp) [Tutoretzak ] |
Irakasle tutore bakoitzak erabakiko du ikasle bakoitzak garatzeko eta sakontzeko izan behar duen gaia, eta egoki den bibliografia aholkatuko dio.
Gaitasun orokorrak
Ahoz eta idatziz komunikatzeko gaitasuna (3GO)
-Problemak ebaztea (7GO)
- Erabaki garrantzitsuak hartzea (8GO)
- Ikaskuntza autonomoa (16GO)
- Egoera berrrietara egokitzea (17GO)
- Sormena (18GO)
- Motibazioa kalitatearekin (21GO)
- Arlo juridikoan proiektuak garatzeko ahalmena izatea (2GEd).
- Adituak ez direnei gai juridikoei buruz aholku emateko ahalmena izatea (4GEd).
- Informazio eta dokumentazio juridikoa aukeratzeko ahalmena izatea (8GEd).
- Enpresaren eta giza baliabideen kudeaketari eta antolaketari buruzko proiektuak garatzeko ahalmena izatea (9GEd).
Ikaskuntzaren emaitzak | Edukia | Prestakuntzarako jarduera | Ebaluatzeko tresna |
Modu egokian idatziz ulertarazten jakitea, behar diren terminologia eta teknikak erabiliz. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Idazlana / ahozko azalpena |
Problemak ebaztea eta erabakiak hartzea. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Idazlana / ahozko azalpena |
Modu autonomoan ikastea eta behar diren trebetasunak hartzea, bakoitzak bere egiteko bizitza osoan ikaskuntza. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Idazlana / ahozko azalpena |
Egoera berriak berreraikitzea. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Idazlana / ahozko azalpena |
Sormenerako ahalmena garatzea eta ekimena agertzea. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Idazlana / ahozko azalpena |
Kalitatearekin motibazioa eta lanean zorroztasuna erakustea. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Idazlana / ahozko azalpena |
Kasu jakinetara eramaten jakitea bakoitzak moduluetan bereganatu dituen edukiak eta ahalmenak. Bakoitzak hartzen dituen eskumenak aldatu egiten dira Gizarte Bukaerako Lanak duen profilaren arabera. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Idazlana / ahozko azalpena |
Enpresaren informazio eta dokumentazio juridikoa, ekonomikoa eta enpresaren kudeaketakoa aztertzen eta kontrastatzen jakitea. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Lana idaztea/ ahoz azaltzea |
Ikerketa proiektuak Zuzenbidearen arloan garatzea | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Lana idaztea/ ahoz azaltzea |
Erlazio juridikoak eratzen dituzten diziplinak integratzea | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Lana idaztea/ ahoz azaltzea |
Gai juridikoei buruzko aholkularitza proposatzea | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Lana idaztea/ ahoz azaltzea |
Analisirako proiektuak eta enpresaren antolamenduari eta kudeaketari buruzko eta giza baliabideei buruzko ikerketarako proiektuak eraikitzea. | Ikerketa proiektu bat edo irizpen bat prestatzea irakasle arduradun baten jarraipenarekin. | 1.J-4.J | Lana idaztea/ ahoz azaltzea |
Metodologia - Jarduera | Ordua | Presentziala |
GBLerako gaiak, helburuak eta metodologia oro har aurkezteko saioak. | 10 | 100 |
2.J Lan teoriko-praktikoak prestatzea | 128 | 0 |
3.J Tutoretzak | 10 | 100 |
4.J Lanak aurkeztea | 2 | 100 |
Ikaskuntzaren emaitzak | Ebaluaziorako jarduera | Pisua (%) | Errekuperatzekoa den edo ez | Eskatzen den nota minimoa |
92E, 189E, 17E, 195E, 203E, 157E, 14E, 194E, 140E, 166E, 197E, 139E. | Lana idaztea | % 70 | Ez | |
92E, 203E, 14E, 140E, 166E, 139E. | Ahozko azalpena | % 30 | Ez |
GALaren ebaluazioa egiteko, erreferentziatzat hartuko da Zientzia Juridikoen Fakultateko Ikasketa Amaierako Lanen Erregelamenduaren eranskin gisa onartutako errubrikan ezarritakoa.
Honela ebaluatu daiteke GALa:
Ikasleak GALa inskribatzeko unean aukeratzen ahal du defentsa zuzendariaren aurrean edo zuzenean epaimahai baten aurrean eginen duen.
GALa zuzendariaren aurrean defendatu ondoren, ikasleak GALa epaimahai baten aurrean defendatzeko eskatzen ahalko du. Zuzendariaren nota ez da loteslea izanen epaimahaiarentzat, eta epaimahaiak jarritakoa behin betiko nota izanen da.
GALa zuzendariaren aurrean zein epaimahai baten aurrean defendatu, defentsa jendaurreko ahozko azalpen baten bidez eginen da, eta 10-12 minutu iraunen du. Defentsa amaitutakoan, organo ebaluatzaileak egokitzat jotzen dituen galderak egiten ahalko dizkio ikasleari, aurkeztu duen lanarekin loturik.
GALak defendatzeko egunak, ordutegiak eta tokiak defentsa egin baino lehenago argitaratuko dira, behar besteko aurrerapenaz.
Sailak ikasturtearen hasieran jakinaraziko ditu gaiak. Hala ere ikasleek aukera izanen dute irakasleekin gaiak adosteko bi partedunen artean.
Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.
Gai bakoitzerako bibliografia gai bakoitzean zehaztuko da.
Lana gaztelaniaz, euskaraz edo Europar Batasuneko hizkuntzaren batean prestatuko da eta defendatuko da, Fakultatearen Gradu Bukaerako Lanei buruzko Arautegian eta, bestela, horren ordez, Unibertsitatearen Arautegian ezartzen diren eskakizunen arabera.