Nafarroako Unibertsitate Publikoa



Castellano | Ikasturtea: 2022/2023 | Beste urte batzuk:  2021/2022 
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua edo Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan
Kodea: 306323 Irakasgaia: HEZKUNTZAKO GILTZARRIAK ENTZUMENEAN ETA HIZKUNTZAN
Kredituak: 6 Mota: Aukerakoa Ikasmaila: 3 Iraupena: 1º S
Saila: Giza eta Hezkuntza Zientziak
Irakasleak:
ZUBIRI LUJAMBIO, JUAN JOSE   [Tutoretzak ] GARCIA DEL REAL MARCO, ISABEL (Resp)   [Tutoretzak ]
MONZON GONZALEZ, FRANCISCO JAVIER   [Tutoretzak ]

Partes de este texto:

 

Ebaluazioa

 

Ikaskuntzaren
emaitza
Ebaluazio
jarduera
Pisua (%) Errekupera
daitekeen edo ez
Eskatzen den
nota minimoa
1E, 2E, 3E, 4E, 5E Banakako zein taldeetako lan teorikoak %30 Berreskuragarria, zuzendutako lana irakasleak ezarritako argibideen eta daten arabera entregatuz Ez
1E, 2E, 3E, 4E, 5E Talde lan praktikoa %30 Ez Ez
3E, 5E Azken azkerketa edo froga % 40 Berreskuragarria, idatzizko proba
eginez
Azken kalifikazioan kontutan haztatzeko gutxieneko nota= 5/10

 

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Gai-zerrenda

Gaitegia

 

1. gaia: Hizketa, hizkuntza eta komunikazioa. Hizkuntzaren mailak. Hizkuntza gizarte-tresnatako.

2. gaia:  Hizkuntzaren jabekuntza eta garapena haurtzaroan: garapen fonologikoa, lexikoa, morfosintaktikoa eta pragmatikoa.

3. gaia: Ahozko eta idatzizko hizkuntza i(ra)kasteko ereduak (irakurketa-idazketa). Kontzientzia fonologikoa.

4. gaia: Entzumena eta Hizkuntzako irakaslearen eginkizunak HHko eta LHko ikastetxeetan.

5. gaia: Entzumena eta hizkuntzaren hezkuntza-oinarriak ikastetxeetan.

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Bibliografia

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Oinarrizko bibliografia

Acosta Rodríguez, V. (2001). La respuesta educativa a las dificultades del lenguaje desde una perspectiva inclusiva. Atención educativa a la diversidad en el nuevo milenio: XVIII Jornadas de Universidades y Educación Especial, 2001, (págs. 151-160). https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=601818

Alemán Gómez, N., Ardanaz Aicua, J., Echeverría Goñi, A., Poyo Jimeno, D. y Yoldi García, S. (2011) ECOL. Evaluación de la comunicación y del lenguaje (ECOL). Servicio de publicaciones del CREENA

Cifuentes Lardín, M. S., & Martínez Ramón, J. P. (2018). Diseño de un instrumento para el análisis de las competencias del logopeda escolar y del maestro de Audición y Lenguaje. European Journal of Child Development, Education and Psychopathology, 6(1), 47-56. https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6469378

Cuetos, F., Rodríguez, B. y Ruano, E. (1996). Evaluación de los procesos lectores. TEA Ediciones.

Fernández Martín, F. (2013) Escuchemos el lenguaje del niño: normalidad vs. signos de alerta. Revista Pediatría Antención Primaria Suplemento (22), 117-126

Ferrer, J., Larreula, E., López del Castillo, L., Morera, M., Nussbaum, L., Peliquín, F., Rodeiro, M., Ruiz, U., Sánchez-Cano, M., Vilà, M., Vilardell, C., Barragán, C., Camps, A., Claustre, P.( (2005). Hablar en clase: Cómo trabajar la lengua oral en el centro escolar (Vol. 31). Graó.  https://url2.cl/iz2Xx

Gobierno Vasco (s.f.) Guía de buenas prácticas ¿El profesorado ante la enseñanza de la lectura¿. https://url2.cl/VpF3m

Gobierno Vasco (s.f.) Estimulación del lenguaje oral en Educación Infantil. Recuperado de: https://www.euskadi.eus/contenidos/documentacion/inn_doc_esc_inclusiva/es_def/adjuntos/especiales/110002c_Doc_EJ_estimulacion_leng_oral_inf_c.pdf

Mendia, R. (1999). Gradación de medidas de tratamiento a la diversidad. Organización y Gestión Educativa, 2, 13-16.

Moran Alvarado, M. R., Vera Miranda, L. Y., & Morán Franco, M. R. (2017). Los trastornos del lenguaje y las necesidades educativas especiales: consideraciones para la atención en la escuela. Revista Universidad y Sociedad, 9(3), 191-197. http://scielo.sld.cu/pdf/rus/v9n3/rus30317.pdf

Muntaner Guasp, J. J. (2019). Consideraciones para la intervención de los apoyos de la comunicación y el lenguaje en la escuela inclusiva. Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología, 39(1), 41-48. https://doi.org/10.1016/j.rlfa.2018.06.004

Puyuelo, M., (2003) Comunicación y lenguaje. Desarrollo normal y alteraciones a lo largo del ciclo vital. En: Puyuelo, M. y  Rondal, J.A. (coord.) Manual de desarrollo y alteraciones del lenguaje (pp. 87-120) Masson.

 

Orotariko bibliografia

Artigas-Pallarés, J. (2011) Trastornos del habla y del lenguaje. En: Artigas-Pallarés, J. y  Narbona, J. (eds.) Trastornos del neurodesarrollo (pp 235-53). Viguera.

Jiménez, J. E. (2012) Dislexia en español. Pirámide.

Jiménez, J. E. y Artiles, C. (2001) Cómo prevenir y corregir las dificultades en el aprendizaje de la lectoescritura. Síntesis

Monfort, M. y Juárez, A. (1996) El niño que habla. El lenguaje oral en el preescolar. CEPE.

Owens, R. E. (2003). Desarrollo del lenguaje. Madrid: Prentice Hall.

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