Nafarroako Unibertsitate Publikoa



Castellano | Ikasturtea: 2022/2023 | Beste urte batzuk:  2021/2022 
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua edo Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan
Kodea: 306317 Irakasgaia: MUSIKA HEZKUNTZAREN GAUR EGUNGO METODOAK ETA EREDUAK
Kredituak: 6 Mota: Aukerakoa Ikasmaila: 3 Iraupena: 2º S
Saila: Giza eta Hezkuntza Zientziak
Irakasleak:
SAENZ ABARZUZA, IGOR (Resp)   [Tutoretzak ]

Partes de este texto:

 

Ebaluazioa

 

Ikaskuntzaren
emaitza
Ebaluazio
jarduera
Pisua (%) Errekupera
daitekeen edo ez
Eskatzen den
nota minimoa
R1, R2, R3, R4 1.ES. Klaseko partehartzea eta asistentzia. 10% Ez  
R1, R2, R3, R4 2.ES.  Berrikuspen eta sintesizko lan teorikoak. 25% Bai, irakasleak ezarritako datan aurkeztuz berreskuratuko da. 

4/10
R1, R2, R3, R4 3.ES. Lan praktikoak: behaketa, proposamena eta, hala badagokio, ebaluazioa. 25% Bai, idatzizko proba baten bidez berreskuratuko da. 5/10
R1, R2, R3, R4 4.ES. Ahozko edo idatzizko probak, partzialak edo multzokoak. 40% Bai, idatzizko proba baten bidez berreskuratuko da. 5/10

 

 

 

Gora

Gai-zerrenda

- Aurrekariak: Europa erdialdeko heziketa-musika-sistema.

- Metodoak eta gaurko modeloak: ikasgelako sormena

- Konpositore garaikideak, proposamen sortzaile eta esperimentalak: Schafer, Paynter, Delalande.

- Heziketaren zerbitzura ikerketa: Swanwick.

- Kontzertu didaktikoak. Errepertorioa ikasleei hurbiltzeko proposamenak.

- Musika informazioa eta ezagutza sarean bidez.

- Software librea: sarbidea, ezaguera eta erabilera.

Gora

Bibliografia

Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.


11.1 Oinarrizkoa
- Díaz, M. ; Giráldez, A. (2011). Aportaciones teóricas y metodológicas a la educación musical. Barcelona: Graó
- Hurtado, J. (2004). "Conciertos didácticos: aprendiendo a escuchar". Eufonía: Didáctica de la música, 32, pp. 51-59.
- Neuman V. Los conciertos didácticos para escolares. En: Eufonía: Didáctica de la música, nº 32, 2004 pags. 17-28.
- Paynter J. (1990) Oír aquí y ahora. Buenos Aires: Ricordi
- Paynter J. (1999) Sonido y estructura: Madrid: Akal.
- Schafer M (1985) El nuevo paisaje sonoro. Buenos Aires: Ricordi.
- Swanwick K.(1991) Música, pensamiento y educación. Madrid: Morata
- Palomo, R. (2000): La tecnología informática como recurso de la música. Quaderns Digitals, 24. (Enlace web: http://www.quadernsdigitals.net
- Salinas, Mª I.; Viticcioli, S.Mª (2008): Innovar con blogs en la Enseñanza Universitaria Presencial. EDUTEC, Revista Electrónica de Tecnología Educativa, nº 27.
- Trabaldo, S.; Piriz, N.; Lorenzatii, G. (2008): Herramientas 2.0 al Servicio del E-learning Colaborativo. RIED v. 11: 2, (89-112)
- Yúdice, G. (2007): Nuevas tecnologías, música y experiencia. Barcelona: Gedisa.
11.2 Osagarria
- AA.VV. (2010) Fundamentos musicales y didácticos en educación infantil. Santander: Universidad de Cantabria.
- Akoschky, J (2008). Las actividades musicales. En: P. Alsina; M. Díaz; A. Girádez, La música en la escuela infantil (pp. 37-100). Barcelona: Graó
- Delalande F. (1995). La música es un juego de niños. Buenos aires: Ricordi.
- Gadner, H (1993). Arte, mente y cerebro. Una aproximación cognitiva a la creatividad. Barcelona: Paidós.
- Hentschke L. Los conciertos didácticos, hoy. Papeles del festival de música española de Cádiz. Nº 4, 2009
- Moreiras A. Conciertos didácticos y trabajo en el aula: guía para el profesorado. Papeles del Festival de Música Española de Cádiz, ISSN 1886-4023, Nº. 4, 2009, págs. 147-163
- Tafuri, J (2006). ¿Se nace musical?. Barcelona: Graó.

Gora