Kodea: 306317 | Irakasgaia: MUSIKA HEZKUNTZAREN GAUR EGUNGO METODOAK ETA EREDUAK | ||||
Kredituak: 6 | Mota: Aukerakoa | Ikasmaila: 3 | Iraupena: 2º S | ||
Saila: Giza eta Hezkuntza Zientziak | |||||
Irakasleak: | |||||
SAENZ ABARZUZA, IGOR (Resp) [Tutoretzak ] |
Ikaskuntzaren emaitza |
Ebaluazio jarduera |
Pisua (%) | Errekupera daitekeen edo ez |
Eskatzen den nota minimoa |
---|---|---|---|---|
R1, R2, R3, R4 | 1.ES. Klaseko partehartzea eta asistentzia. | 10% | Ez | |
R1, R2, R3, R4 | 2.ES. Berrikuspen eta sintesizko lan teorikoak. | 25% | Bai, irakasleak ezarritako datan aurkeztuz berreskuratuko da. |
4/10 |
R1, R2, R3, R4 | 3.ES. Lan praktikoak: behaketa, proposamena eta, hala badagokio, ebaluazioa. | 25% | Bai, idatzizko proba baten bidez berreskuratuko da. | 5/10 |
R1, R2, R3, R4 | 4.ES. Ahozko edo idatzizko probak, partzialak edo multzokoak. | 40% | Bai, idatzizko proba baten bidez berreskuratuko da. | 5/10 |
- Aurrekariak: Europa erdialdeko heziketa-musika-sistema.
- Metodoak eta gaurko modeloak: ikasgelako sormena
- Konpositore garaikideak, proposamen sortzaile eta esperimentalak: Schafer, Paynter, Delalande.
- Heziketaren zerbitzura ikerketa: Swanwick.
- Kontzertu didaktikoak. Errepertorioa ikasleei hurbiltzeko proposamenak.
- Musika informazioa eta ezagutza sarean bidez.
- Software librea: sarbidea, ezaguera eta erabilera.
Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.
11.1 Oinarrizkoa
- Díaz, M. ; Giráldez, A. (2011). Aportaciones teóricas y metodológicas a la educación musical. Barcelona: Graó
- Hurtado, J. (2004). "Conciertos didácticos: aprendiendo a escuchar". Eufonía: Didáctica de la música, 32, pp. 51-59.
- Neuman V. Los conciertos didácticos para escolares. En: Eufonía: Didáctica de la música, nº 32, 2004 pags. 17-28.
- Paynter J. (1990) Oír aquí y ahora. Buenos Aires: Ricordi
- Paynter J. (1999) Sonido y estructura: Madrid: Akal.
- Schafer M (1985) El nuevo paisaje sonoro. Buenos Aires: Ricordi.
- Swanwick K.(1991) Música, pensamiento y educación. Madrid: Morata
- Palomo, R. (2000): La tecnología informática como recurso de la música. Quaderns Digitals, 24. (Enlace web: http://www.quadernsdigitals.net
- Salinas, Mª I.; Viticcioli, S.Mª (2008): Innovar con blogs en la Enseñanza Universitaria Presencial. EDUTEC, Revista Electrónica de Tecnología Educativa, nº 27.
- Trabaldo, S.; Piriz, N.; Lorenzatii, G. (2008): Herramientas 2.0 al Servicio del E-learning Colaborativo. RIED v. 11: 2, (89-112)
- Yúdice, G. (2007): Nuevas tecnologías, música y experiencia. Barcelona: Gedisa.
11.2 Osagarria
- AA.VV. (2010) Fundamentos musicales y didácticos en educación infantil. Santander: Universidad de Cantabria.
- Akoschky, J (2008). Las actividades musicales. En: P. Alsina; M. Díaz; A. Girádez, La música en la escuela infantil (pp. 37-100). Barcelona: Graó
- Delalande F. (1995). La música es un juego de niños. Buenos aires: Ricordi.
- Gadner, H (1993). Arte, mente y cerebro. Una aproximación cognitiva a la creatividad. Barcelona: Paidós.
- Hentschke L. Los conciertos didácticos, hoy. Papeles del festival de música española de Cádiz. Nº 4, 2009
- Moreiras A. Conciertos didácticos y trabajo en el aula: guía para el profesorado. Papeles del Festival de Música Española de Cádiz, ISSN 1886-4023, Nº. 4, 2009, págs. 147-163
- Tafuri, J (2006). ¿Se nace musical?. Barcelona: Graó.