Kodea: 305410 | Irakasgaia: PRAKTIKAK | ||||
Kredituak: 12 | Mota: Aukerakoa | Ikasmaila: 4 | Iraupena: 2º S | ||
Saila: Giza eta Hezkuntza Zientziak | |||||
Irakasleak: | |||||
ARMENDARIZ MARTIJA, JAVIER (Resp) [Tutoretzak ] |
Unibertsitatetik kanpo egindako praktikak, erakunde publiko edo pribatuetan, ondare historiko-kultural, natural edo matereriagabearen kontserbazio, bitartekaritza, interpretazio zein kudeaketarekin erlazionaturik, edo, baita ere, proiektu kultural edo turistikoen kudeaketarekin.
Oinarrizko gaitasunak
4.OG - Ikasleak gauza izatea, bai jende espezializatuari eta bai espezializatu gabeari ere, informazioa, ideiak, problemak eta konponbideak jakinarazteko.
Gaitasun orokorrak
GO5 - Natur eta kultur ondare mota ezberdinak identifikatu, hala nola bere zaintzarako erakundeak, testu inguru historiko, geografiko eta sozialarekin duten eragina ulertu ahal izateko.
GO6 - Ondare mota ezberdinen ezagutza, babesa, kudeaketa eraginkorra eta gizartearen gozamena ahalbideratzen duten estrategiak diseinatzea.
BG2 - Historiaren gai handiak identifikatzea eta deskribatzea iturri historiografikoen, informazio historikoaren eta kritika historikoaren analisia eginez.
BG4 - Ondarearen degradazioa eragin dezaketen faktore administratibo, legal, natural eta sozialen analisi integratua burutu, ondarea zaintzeko proposamenak ezarri ahal izateko.
BG9 - Bere testuinguru historikoan, intelektualean, zientifikoan, kulturalean edo instituzionalean ulertzen diren adierazpen artistikoen inguruko ezagupenak sortzeko informazioa bildu eta kudeatzea modu eta euskarri anitzak erabiliz.
BG12 - Ondarearen kontserbazioarekin eta ezagutza publikoarekin lotutako proiektuak planifikatzea eta haiei ikuspegi estrategiko bat aplikatzea, erabilera sozial jasangarri eta parte-hartzailea ahalbidetzeko.
BG15 - Eragileek ondarearen erabilera sozialak nola garatzen dituzten dokumentatzea, erabilera horiekin lotutako eztabaidei buruzko proposamen alternatiboak formulatzeko.
IE1 - Ondarearen interpretazio edo kudeaketa jardueren lan prozesuan agertzen diren arazo eta erronkak identifikatzea.
IE2 - Lan eremuetako egoera konkretuetan, ondarearen bitartekaritza edo kudeaketarekin loturiko planteamendu teorikoak aplikatzeko aukera aztertzea.
IE3 - Ondarearen kontserbazio edota interpretaziorekin loturiko enpresa zein erakunde batean buruturiko jarduerak txosten idatzi baten bidez laburtu eta ebaluatu.
Irakas metodologia
Ikasketa kooperatiboa talde txikietan
Kanpoko praktikak burutzea erakunde edota enpresetan
Jarduera hezigarriak
Kodea | Jarduera hezigarriak | Orduak | Aurrez aurrekoak |
1. JH | TUTORETZAK | 5 | 100 |
2. JH | KANPOKO PRAKTIKAK | 275 | 100 |
3. JH | KANPOKO PRAKTIKEI BURUZKO TXOSTEN BAT IDAZTEA | 20 | 0 |
OSOTARA | 300 |
Ikasketa Emaitza | Ebaluazio Jarduera | % | % berreskuragarria | Berreskuratze metodoa | Gutxieneko nota eskatua |
IE1, IE2, IE3 IE1, IE2, IE3 | Erakunde laguntzailearen praktiketako txostena | 50 | 0 | 5 | |
Kanpoko praktiken txostena | 40 | 40 | Memoria Berria | 5 | |
Kanpoko praktiken tutorearen txostena | 10 | 0 | 5 | ||
OSOTARA | 100 |