Nafarroako Unibertsitate Publikoa



Castellano | Ikasturtea: 2021/2022
Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan
Kodea: 302731 Irakasgaia: HEZKUNTZAKO LAGUNTZA ETA ESKU-HARTZEA ENTZUMENEAN ETA HIZKUNTZAN
Kredituak: 6 Mota: Aukerakoa Ikasmaila: Iraupena: 1º S
Saila: Giza eta Hezkuntza Zientziak
Irakasleak:
MONZON GONZALEZ, FRANCISCO JAVIER (Resp)   [Tutoretzak ]

Partes de este texto:

 

Modulua/Gaia

Aukerakoa/ Aipameneko irakasgaia Entzumena eta Hizkuntzan.

Gora

Deskripzioa/Edukiak

Principios educativos de atención a la diversidad en el ámbito de la audición y el lenguaje. Roles docentes para la atención en aula a problemas asociados a la audición y lenguaje. Casuística, medidas prácticas y apoyo a la rehabilitación de estudiantes con necesidades especiales o específicas en audición y lenguaje. Estrategias metodológicas para la intervención educativa de estudiantes y familias. Diseño de propuestas de intervención para el apoyo educativo ante trastornos y retrasos del lenguaje: Intervención educativa en dificultades del habla, de la voz, del lenguaje y de la comunicación; Intervención educativa en dificultades de lectoescritura. Planes, programas y proyectos de prevención.

Gora

Ikasketaren emaitzak

Ikasleak irakasgaian hartu behar dituen gaitasunak zehaztea da Ikasketaren emaitza. Hiru maila ezartzen dira:

 

- Ezin hobea: gaitasunen  %  100 hartzea, eta maisutasuna gaitasunen % 75etan gutxienez ere.

- Erdi mailakoa: irakasgaiaren bidez lortu nahi diren gaitasun gehienak hartzea, eta maisutasuna  tituluaren gaitasun espezifikoei dagozkien gaietan.

- Eskasa: tituluaren gaitasun espezifikoei dagozkien gaiak behar adina ez hartzea.

 

Ikasle batek GAI kalifikazioa lortzen du ikaskuntza maila ezin hobea edo erdi mailakoa baldin bada.

 

Ikasketa emaitza hauek hurrengo eran gauzatzen dira irakasgai honetan:

 

1IE- Laguntzen paradigmaren ezaugarriak eta Haur Hezkuntza-ikasleei dagokionez gara ditzaketen funtzioak aipatzea.
2IE- Eskola barneko eta kanpoko laguntzako profesionalen esku-hartze modalitateak deskribatzea.
3IE-Pedagogia Terapeutikoko maisu/maistrak egin behar dituen funtzio eta zereginak ezartzea, ACNEAE edo ACNEE duten ikasleen egoera zehatzei dagokienez.

4IE- Ikastetxe arruntetako eta heziketa bereziko ikastetxeetako ikasleei, familiei eta profesionalei lagundu eta haiekin kolaboratzeko proposamenak diseinatzea.

5IE- Laguntza-prozesuak eta heziketa-testuinguruak analizatzea, eskola eta gizarte inklusiboen printzipioen ikuspuntutik.
6IE- Haur Hezkuntza-etapako ACNEE  edo  ACNEAE duten  ikasleen laguntza beharrei eta heziketa-erantzunari buruzko ikerketa-proiektu bat lantzea.
7IE-  Ikerketen datuak eta ekarpenak beren testuinguruetan interpretatzea.

Gora

Metodologia

IRAKAS METODOLOGIAK

Kodea  Deskribapena
MD1 Ikasgai magistrala osoko klasean
MD2 Talde handian antolatutako elkarrekintza
MD3 Talde ertainean antolatutako elkarrekintza
MD5 Banakako elkarrekintza: norberaren ikaste prozesurako eginkizun eta jarraibideak 

 

Prestakuntza  Jarduerak

Kodea Deskribapena IZAERA PRESENTZIALA IZAERA EZ PRESENTZIALA
1PJ  Klase teorikoak (oinarrien azalpena, adibideak, aplikazio eta burutze kontrastatuak, eta garapenak) 30  
2PJ  Klase praktikoak, edota kanpoan egindako praktikak 15  
3PJ  Lanen burutzea, eta dagokionean, horien ahozko aurkezpena  15 20
4PJ  Ikaslearen ikaste autonomoa   50
5PJ  Tutoretzak  10  
6PJ  Ahozko edo idatzizko azterketak 10  
Orotara 80 70

Gora

Ebaluazioa

Kodea   Deskribapena %  %Errekuperagarria 
1ES Gelan edo, hala badagokio, ikastetxean parte hartzea. %10 %10
2ES  Lan teorikoak: garatzekoak, sintesiak edo gogoeta kritikoak %20 %20
3ES  Lan praktikoak: behaketa, proposamena eta, beharrezkoa bada,  ebaluaketa %30 %0
4ES  Idatzizko edo ahozko azterketak. Globalak edo partzialak.  %40 %40
 Total %100 %70

 

(*) Ebaluazio jarraian, gainerako atalekin media egin ahal izateko, atal honetan beharrezko gutxienezko kalifikazioa 5,0 puntua izango da Hau baino kalifikazio txikiagoa izateak berreskurapen probetan aurkeztu behar izatea ekarriko du.

Gora

Hizkuntzak

Euskara eta gaztelania

Gora