Kodea: 172402 | Irakasgaia: MERKATARITZAKO ZUZENDARITZA I | ||||
Kredituak: 6 | Mota: Nahitaezkoa | Ikasmaila: 2 | Iraupena: 2º S | ||
Saila: Enpresen Kudeaketa | |||||
Irakasleak: | |||||
CEBOLLADA CALVO, JOSE JAVIER (Resp) [Tutoretzak ] | MARTINEZ ARAMBARRI, ENEKO [Tutoretzak ] |
Erakundearen merkataritza funtzioa edo marketin funtzioa aztertzen da, funtzio hori baita merkatuarekin den erlazioa aztertzen duena. Marketinaren hastapenak moduluan dauden bi irakasgai orokorretatik lehenbizikoa da, eta bestea Merkataritza Zuzendaritza II da. Lehenbiziko irakasgai honetan parte estrategikoa aztertzen da, eta parte operatiboa bigarrenean.
RA01: Enpresarentzat garrantzitsuak diren informazio ekonomikoaren iturriak eta horien edukia identifikatzea.
RA03: Enpresarentzat garrantzitsua den informazioa bideratzea, profesionalak ez direnek aitortu ezin dituzten datuetatik abiatuta.
RA14. Marketina zer den, kontzeptu garrantzitsuenak eta erakundeetan eta ekonomian duen garrantzia ulertzea.
RA18: Informazio-erregistro garrantzitsuetatik abiatuta, enpresa baten egoera eta aurreikus daitekeen bilakaera ebaluatzea.
RA20: Kudeaketa globaleko edo enpresaren arlo funtzionaletako proiektuak planifikatzea, antolatzea eta kontrolatzea.
RA21: Enpresa-kudeaketaren efikazia eta efizientzia hobetzera bideratutako politikak eta praktikak aplikatzea.
RA25: Ezagutza, trebetasun eta trebetasun pertsonalak, sozialak eta metodologikoak erabiltzea, enpresen eta merkatuen egoera zehatzei buruzko aholkularitza-txostenak egiteko.
RA26: Enpresa-kudeaketarekin lotutako arazo konplexuak aztertzea eta konpontzea, eskuratutako ezagutzak, trebetasunak eta konpetentziak aplikatuz.
Metodologia - Jarduera | Ordu presentzialak | Ordu ez presentzialak |
1.J. Azaltzeko/parte hartzeko eskolak | 34 | |
2.J Eskola praktikoak: | 14 | |
3.J Eztabaidak, bateratze lanak, taldeen tutoretza | 08 | |
4.J Talde lanerako aretoak. | 30 | |
5.J Materiala irakurtzea | 20 | |
63.J Bakarka ikastea | 35 | |
7.J Azterketak, ebaluazio probak | 04 | |
8.J Banakako tutoretzetan | 05 | |
Guztira | 60 | 90 |
Ikaskuntzaren emaitza | Jarduera / Ebaluatzeko tresna | Pisua (%) | Errekuperatzekoa den edo ez | Eskatzen den nota minimoa |
1EB. Parte hartzea eta jarduerak (banakakoa) | 15 | Ez | ||
2EB. Ariketa praktikoak: klasean landu eta eztabaidatu (taldean) | 15 | Ez | ||
3EB Enpresa edo industria baten marketin estrategiak analizatzeko proiektua (taldean). | 25 | Bai. Proba baliokidea | 5 | |
4EB. Azkeneko azterketa. Eskatzen den nota minimoa: 5 puntu 10 puntutatik (indibiduala da) | 45 | Bai. Azterketa | 5 |
Ikasleak eskatzen diren ebaluazio-jardueretan eskatzen den gutxieneko nota gainditzen ez duenean, irakasgaiaren kalifikazioa 4,9koa izango da gehienez.
I.Unitatea: Marketinaren hastapenak.
1. gaia: Sarrera eta oinarrizko kontzeptuak.
2. gaia: Marketin prozesua enpresan.
II.Unitatea: Marketin Aukeren Analisia.
3. gaia: Marketinaren ingurunearen analisia.
4. gaia. Merkatuen Ikerketa.
5. gaia: Kontsumitzaileen merkatuak eta erosteko jokabidea.
6. gaia. Organizazio merkatuak eta erosteko jokabidea.
III.Unitatea: Marketinaren estrategiaren diseinua.
7. gaia: Segmentazioa, hautaketa eta posizionamendua merkatuan.
IV.Unitatea: Merkatuan azaleratzen ari diren gaiak.
8. gaia: Merkatuan azaleratzen ari diren gaiak.
Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.
Irakurtzeko materiala.
Kasu praktikoak.
Irakasleak ekartzen dituen materialak.
Oinarrizko bibliografia.
Kotler, P. eta G. Armstrong (2018), Principios de Marketing, Pearson-Prentice Hall, Madril, 17. ed.
Gehigarrizko bibliografia.
Roger D. Blackwell, James F. Engel, Paul W. Miniard (2002), Comportamiento del consumidor, Thomson,
José Luis Munuera Alemán, Ana Isabel Rodríguez Escudero (2012), Estrategias de marketing. Un enfoque basado en el proceso de dirección.