Hasiera > Erregistro Orokorra > Erregistroaren eginkizunak
Nafarroako Unibertsitate Publikoaren Administrazio Elektronikoari buruzko Erregelamendua onesten duen erabakiak, Gobernu Kontseiluak 2022ko abenduaren 19an hartu zuen erabakiaren bidez onetsiak 30. artikuluan jasotzen duenaren arabera Erregistro gaietan laguntza emateko bulegoaren eginkizunak hauek dira:
a) Bitarteko elektronikoak erabiltzeko laguntza presentziala ematea Unibertsitatearekin harremanak elektronikoki izatera behartuak ez egon arren hala egiten duten eta laguntza eskatzen duten pertsona fisikoei. Horrek, aldi berean, eginkizun hauek ekarriko ditu berekin:
b) Kopia autentikoak egitea. KONPULTSAK ETA BENETAKO KOPIA ELEKTRONIKOAK
c) Komunikazioak eta jakinarazpenak bitarteko ez-elektronikoen bidez egitea, baldin eta interesduna edo bere ordezkaria Unibertsitatearen Arreta Bulegoan agertuta egiten bada jakinarazpena.
d) Egiaztatze eta ziurtatze eginkizunak, eskaerak, eskabideak edo bestelako idazkiak jasotzeari edo bidaltzeari buruzko auziak, desadostasunak edo zalantzak daudenean.
e) Interesdunek eskaerak zein organo, zentro edo unitate administratibotara bidali behar dituzten adierazteko identifikazio kodea edo datuak ematea.
f) Aplikatzekoa den araudiaren arabera interesdunek Unibertsitatearekin harremanak elektronikoki izateko bete beharreko bestelako eginkizunak.