Kodea: 303205 | Irakasgaia: GIZARTE ZIENTZIEN IKERKETAN HASTEA | ||||
Kredituak: 6 | Mota: Oinarrizkoa | Ikasmaila: 1 | Iraupena: 2º S | ||
Saila: Soziologia | |||||
Irakasleak: | |||||
RUIZ BUJEDO, CRISTINA (Resp) [Tutoretzak ] | AGUIRRE URTEAGA, XABIER [Tutoretzak ] |
Metodologia, Epistemologia, Ikerketa kuantitatiborako teknikak, Ikerketa kualitatiborako praktikak.
2. GAITASUN GENERIKOAK
2.1. Oinarrizko gaitasunak
3. OG - Ikasleek (normalean beren ikasketen arloko) datu aipagarriak bildu eta interpretatzeko gaitasuna izatea, arlo sozial, zientifiko edo etikoari buruzko gai aipagarrien gaineko gogoeta hartuko duten iritziak emateko.
4. OG Ikasleak, baijende espezializatuari eta bai espezializatu gabeari, informazioa, ideiak, arazoak eta konponbideakjakinarazteko gauza izatea.
2.2. Gaitasun orokorrak
1. GO - Gizarte bizitza antolatzeko ikuspegi soziologikoak duen garrantziaz ohartzeko gaitasuna.
3. GO - Egoera, prozesu eta arazo sozialen deskribapen, ulermen, diagnostiko eta azalpenean jakintza eta kontzeptu soziologikoak erabiltzeko gaitasuna.
5. GO - Gizarte eta kultura aniztasunaren aitorpenari irekitako gizarte sentsibilitate baten eta hiritartasun kontzientzia baten garapena
8. GO - Gaurko gizarteko prozesu, egoera eta arazoei egokitutako azterketa teoriko eta enpirikoko arazoak planteatzeko gaitasuna.
2.3. Zeharkako gaitasunak
2. ZG - Hizkuntza gaitasuna frogatzea gaztelaniaz, edo, hala badagokio, euskaraz, Europako Kontseiluaren "Hizkuntzen Erreferentziako Europako Esparru Komuna: ikaskuntza, irakaskuntza, ebaluazioa" delakoaren araberako C1 mailaren parekoa.
3. GAITASUN ESPEZIFIKOAK
1. GE - Aztertutako objektu edo arazoetarako egokiak diren ikerketa sozialeko estrategiak diseinatzeko gaitasuna.
2. GE - Hainbat esparru formaletan gizarte-ikerketako proiektuak asmatu, diseinatu, ebaluatu, aurkeztu eta gauzatzeko beharrezkoak diren trebetasun teknikoak ikastea.
3. GE - Gizarte adierazleak eta gizarte neurketako tresnak egiteko, erabiltzeko eta interpretatzeko gaitasuna.
4. GE - Datuen eta arrazoibideen analisirako eta sintesirako eta ezagutzak harremanetan eta testuinguruan jartzeko gaitasuna.
5. GE - Ebidentzia enpirikoetan oinarritutako arrazoibide soziologikoko formulak ezagutzea.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ikasketa emaitzak | Ebaluatzeko tresna | (%) Balioa | Errekuperatzeko aukera |
E1 | Froga idatzia: saio teoriko zein praktika eta irakurgaietan landutako ezagueren barneratzea baloratuko du. | %60 Gainditzeko kalifikazio minimoa bost puntuko izango da. = 5/10 | Berreskuragarria idatzitako proba baten bitartez. |
E1, E2 | Banakako lanen jarraipena eta zuzenketa. Klasera joatea, eta parte hartzea | %10 Gainditzeko kalifikazio minimoa bost puntuko izango da. = 5/10 | Berreskuragarria irakasleek ezarritako seinaleen arabera zuzendutako lana emanez, |
E3 | Talde lana: Ikerketa proiektu baten burutzea | %30 Gainditzeko kalifikazio minimoa bost puntuko izango da. = 5/10 | Berreskuragarria irakasleek ezarritako seinaleen arabera zuzendutako lana emanez. |
Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.
Oinarrizkoa: Cea Dancona, M.A. (1996). Metodología cuantitativa. Estrategias y técnicas de investigación social.Madrid: Síntesis Sociología. Sierra Bravo, R. (1991). Técnicas de Investigación Social. Teoría y ejercicios, Madrid: Paraninfo. Taylor S.J. y Bogdan R. (1984). Introducción a los métodos cualitativos de investigación, Barcelona: Paidós. Valles, M. (1997). Técnicas cualitativas de investigación social. Reflexión metodológica y práctica profesional, Madrid: Síntesis Sociología. Osagarria: Agudo Arroyo, Y., Vallejos Izquierdo, A., Ortí Mata, M. (aut.). (2007). Métodos y técnicas de investigación social. Madrid: Centro de Estudios Ramón Areces, S.A. Ander-Egg, E. (1977). "Técnicas de investigación social". Buenos Aires: Humanitas. Delgado, J.M. y Gutiérrez J. compiladores (1994). Métodos y técnicas cualitativas de investigación en Ciencias Sociales, Madrid: Síntesis Psicología. García Ferrando, M. y Ibáñez, J. compiladores (1986). El análisis de la realidad social. Métodos y técnicas de investigación, Madrid: Alianza Universidad. Ibáñez, J. (1979). Más allá de la sociología. El grupo de discusión: técnica y crítica, Madrid: Siglo XXI. Lewin, K. Et al. (1992). La investigación acción participativa. Inicios y desarrollos, Madrid: Popular. Pons, I. (1993). Programación de la investigación social. Colección Cuadernos Metodológicos, 8. Madrid: CIS. Reher, D.S y Valero, A. (1995). Fuentes de información demográfica en España. Colección Cuadernos Metodológicos, 13. Madrid: CIS. Ruiz Olabuénaga, J.I. (1996), Metodología de la investigación cualitativa, Bilbao: Universidad de Deusto. Ruiz Olabuénaga J.I., Aristegui I., Melgosa L. (2002). Cómo elaborar un proyecto de investigación social. Cuadernos metodológicos del ICE, 7. Bilbao: Universidad de Deusto. Visauta, B. (1989). Técnicas de Investigación Social, Barcelona: Promociones y Publicaciones Universitarias. |
Aulategia. Gela zehaztu gabe dago. Giza eta Gizarte Zientzien fakultateko web-orrian kontsultatu behar da kurtso hasieran.