Nafarroako Unibertsitate Publikoa



Castellano | Ikasturtea: 2012/2013
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan
Kodea: 301723 Irakasgaia: LAGUNTZA ETA IKERKETA ZERBITZUAK PEDAGOGIA INKLUSIBOAN
Kredituak: 6 Mota: Aukerakoa Ikasmaila: Iraupena: 1º S
Saila: Psikologia eta Pedagogia
Irakasleak:
MARTINEZ URMENETA, IÑAKI   [Tutoretzak ]

Partes de este texto:

 

Deskripzioa/Edukiak

1. ATALA

1. Ikastetxe arruten laguntza irakasleak: Euren funtzioak eta estratejiak.  

 

2. Kanpoko laguntzareko profesional eta zerbitzuak. 

 

3. Hezkuntzan dauden laguntza eta aholkularitza ereduak. Profesionalen arteko, tutore, famlia, elkarte eta erakunde sanitario, kultura eta sozialekiko koordinazioa. Lana sarean. 

 

4. BHezkuntza bereziko Berariazko Ikastetxeetan Laguntza irakaslearen funtzioak eta estratejiak. 

 

2 ATALA

5. Hezkuntza ikerketa eta berrikuna. (Zerterako ikertzen da Hezkuntzan: berikuntza)

 

6. Hezkuntzan dagoen ikerketa motak (faseak, metodoljiak, datuak jasotzeko teknikak, euren analisia eta interpretazioa.)

 

7. Ikeketa-akzio partehartzailea.

 

8. Nola egin ikerketa lan bat (datuak bilatu, antolatu eta sustengurako materialaren inkorporazioa, bibliografi erreferetnzia, lanaren azalpena eta publikazioa.

Gora

Gaitasun orokorrak

1. ATALA

LEHEN HEZKUNTZA: G03, G12, G20, G21, G27

HAUR HEZKUNTZA: G13, G15 (ez du "Aipamena" tituloa ematen)

2. ATALA

LEHEN HEZKUNTZA: G16, G21

HAUR HEZKUNTZA:G06, G16, G21(ez du "Aipamena" tituloa ematen)

Gora

Berariazko gaitasunak

1. ATALA

Ikaskuntza zailtasunen ebaluketan aktiboki parte hartzen jakin, eta eskol porrotaren aurrean kurrikulum zein antolaketa estrategiei buruz erabakiak hartzen jakin.

Arautegi aplikatzen jakin eta tokiko, nazio maila eta internazio mailako aniztasunari aurre egiteo erakunde eta elkarteekin kolaboratzen jakin.

Aniztasuna aurre egitean, familiekiko lan koordinatua optimizatu.

Pedagogia Terapeutikoko irakasleen funtzioak ezagutu, eta beste profesional eta zerbitzuenak ere, eskola inklusiboaren tesuinguruan.

Arautegia eta ikasgaiaren testuinguru teorikoaren ezagupen deribauak aplikatzen jakin, pedagogia teraeutikoko irakaslearen konpetentzien barreneko lan praktikoetan.

Ikasle eta ikastetxeko profesionaleekiko kolaborazio eta laguntzazko proposamenak diseinatzen jakin.

2 ATALA

Ikerketa ikuspegi ezberdin jakin, baita datuak jasotzeko tresnak ere. (IKT ere)

Ikerketen aportazioak interpretatzen jakin.

Ikerketa eta berrikuntza elkartzeko beharraz jabetu.

Ikerketa prouiektu bat diseinatzen jakin, errealitaea ikertzeko, praktikka hobetzeko modukoa.

Lehen mailako eta bigarren mailako iturriak ezberdidu, eta ikerketak, Ikerketak zabaltzen jakin.

Ikerketan jarrera etikoa asumitu.

Lanak era egokian zabaltzen (APA) jakin, helburu eta testuinguruetara egokituz.

Ikasteko gaitasun autonomoa eta kooperatiboa izan eta ikeseei zabaldu.

 

Gora

Metodologia

Klase magistralak

Dokumentuen analisiak.

Kasu praktikoen analisiak.

Taldeko jardureak, eta norbaanakoak ere.

Ebaluaketa jarduerak

Gora

Ebaluazioa

"Niregelategian" jarritako jarduerak.

Jarduera praktikoak taldeka.

Jarduera rektikoak banaka.

Azken azterketa.

Gora

Hizkuntzak

Ahozko saioak euskaraz.

Idazizko materiala euskaraz edo gazteleraz. Itzulpenen arabera, gazteleraz gehiena dago eta.

Gora