Kodea: 301723 | Irakasgaia: LAGUNTZA ETA IKERKETA ZERBITZUAK PEDAGOGIA INKLUSIBOAN | ||||
Kredituak: 6 | Mota: Aukerakoa | Ikasmaila: | Iraupena: 1º S | ||
Saila: Psikologia eta Pedagogia | |||||
Irakasleak: | |||||
MARTINEZ URMENETA, IÑAKI [Tutoretzak ] |
1. ATALA
1. Ikastetxe arruten laguntza irakasleak: Euren funtzioak eta estratejiak.
2. Kanpoko laguntzareko profesional eta zerbitzuak.
3. Hezkuntzan dauden laguntza eta aholkularitza ereduak. Profesionalen arteko, tutore, famlia, elkarte eta erakunde sanitario, kultura eta sozialekiko koordinazioa. Lana sarean.
4. BHezkuntza bereziko Berariazko Ikastetxeetan Laguntza irakaslearen funtzioak eta estratejiak.
2 ATALA
5. Hezkuntza ikerketa eta berrikuna. (Zerterako ikertzen da Hezkuntzan: berikuntza)
6. Hezkuntzan dagoen ikerketa motak (faseak, metodoljiak, datuak jasotzeko teknikak, euren analisia eta interpretazioa.)
7. Ikeketa-akzio partehartzailea.
8. Nola egin ikerketa lan bat (datuak bilatu, antolatu eta sustengurako materialaren inkorporazioa, bibliografi erreferetnzia, lanaren azalpena eta publikazioa.
1. ATALA
LEHEN HEZKUNTZA: G03, G12, G20, G21, G27
HAUR HEZKUNTZA: G13, G15 (ez du "Aipamena" tituloa ematen)
2. ATALA
LEHEN HEZKUNTZA: G16, G21
HAUR HEZKUNTZA:G06, G16, G21(ez du "Aipamena" tituloa ematen)
1. ATALA
Ikaskuntza zailtasunen ebaluketan aktiboki parte hartzen jakin, eta eskol porrotaren aurrean kurrikulum zein antolaketa estrategiei buruz erabakiak hartzen jakin.
Arautegi aplikatzen jakin eta tokiko, nazio maila eta internazio mailako aniztasunari aurre egiteo erakunde eta elkarteekin kolaboratzen jakin.
Aniztasuna aurre egitean, familiekiko lan koordinatua optimizatu.
Pedagogia Terapeutikoko irakasleen funtzioak ezagutu, eta beste profesional eta zerbitzuenak ere, eskola inklusiboaren tesuinguruan.
Arautegia eta ikasgaiaren testuinguru teorikoaren ezagupen deribauak aplikatzen jakin, pedagogia teraeutikoko irakaslearen konpetentzien barreneko lan praktikoetan.
Ikasle eta ikastetxeko profesionaleekiko kolaborazio eta laguntzazko proposamenak diseinatzen jakin.
2 ATALA
Ikerketa ikuspegi ezberdin jakin, baita datuak jasotzeko tresnak ere. (IKT ere)
Ikerketen aportazioak interpretatzen jakin.
Ikerketa eta berrikuntza elkartzeko beharraz jabetu.
Ikerketa prouiektu bat diseinatzen jakin, errealitaea ikertzeko, praktikka hobetzeko modukoa.
Lehen mailako eta bigarren mailako iturriak ezberdidu, eta ikerketak, Ikerketak zabaltzen jakin.
Ikerketan jarrera etikoa asumitu.
Lanak era egokian zabaltzen (APA) jakin, helburu eta testuinguruetara egokituz.
Ikasteko gaitasun autonomoa eta kooperatiboa izan eta ikeseei zabaldu.
Klase magistralak
Dokumentuen analisiak.
Kasu praktikoen analisiak.
Taldeko jardureak, eta norbaanakoak ere.
Ebaluaketa jarduerak
"Niregelategian" jarritako jarduerak.
Jarduera praktikoak taldeka.
Jarduera rektikoak banaka.
Azken azterketa.
Ahozko saioak euskaraz.
Idazizko materiala euskaraz edo gazteleraz. Itzulpenen arabera, gazteleraz gehiena dago eta.