Nafarroako Unibertsitate Publikoa



Castellano | Ikasturtea: 2023/2024 | Beste urte batzuk:  2022/2023  |  2021/2022  |  2020/2021  |  2019/2020 
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan
Kodea: 301304 Irakasgaia: HEZKUNTZA PROZESU ETA TESTUINGURUEN BEHAKETA ETA ANALISIA
Kredituak: 6 Mota: Oinarrizkoa Ikasmaila: 2 Iraupena: 1º S
Saila: Giza eta Hezkuntza Zientziak
Irakasleak:
PELLEJERO GOÑI, MARÍA LUCÍA (Resp)   [Tutoretzak ] OLORIZ LANDA, MARIA LUCIA   [Tutoretzak ]

Partes de este texto:

 

Modulua/Gaia

Oinarrizko prestakuntza / Hezkuntza

Gora

Deskripzioa/Edukiak

0-6 urte bitarteko eskola-etapa. Ikaskuntza eta irakaskuntza prozesuak eta testuinguruak Haur Hezkuntzako gaitasunak garatzeko. Haur Hezkuntzako curriculuma eta bere garapena. Ikaskuntzen ebaluazioaren prozesua Haur Hezkuntzan. Unitate Didaktiko Integratuen programazioa (UDI). Hezkuntza orientazioaren prozesua eta tutoretza. Eskolaren testuingurua hiri eta landa eremuan. Behaketa sistematikoa Haur Hezkuntzan. Behaketa bidez jasotako informazioaren analisia.

Gora

Gaitasun orokorrak

2.1. Oinarrizko Gaitasunak

1OG - Ikasleek bigarren hezkuntza orokorreko oinarritik abiatzen den ikasketa-arlo batean ezagutzak dituztela eta ulertzen dituztela frogatu izatea, eta nahiz eta testu-liburu aurreratuetan laguntza bilatu, beren ikasketa-alorreko abangoardiatik datozen ezagutzak dauzkatela adierazten duten zenbait alderdi kontrolatzeko mailan daudela frogatzea.

2OG - Ikasleek beren ezagutzak beren lanetan edo bokazioetan modu profesionalean aplikatzen jakitea, eta beren ikasketa arloaren barruan arrazoiak prestatzearen eta defendatzearen bidez, eta problemen ebazpenaren bidez demostratzen diren gaitasunak edukitzea.

 3OG - Ikasleek (normalean beren ikasketen arloko) datu aipagarriak bildu eta interpretatzeko gaitasuna izatea, arlo sozial, zientifiko edo etikoari buruzko gai aipagarrien gaineko gogoeta hartuko duten iritziak emateko.

 4OG - Ikasleak, baijende espezializatuari eta bai espezializatu gabeari, informazioa, ideiak, arazoak eta konponbideak jakinarazteko gauza izatea.

2.2 Gaitasun orokorrak

1GO - Haur Hezkuntzako helburuak, curriculum edukiak eta ebaluazio-irizpidea ezagutzea.

2GO - Lehen haurtzaroan ikaskuntzak sustatzea eta ahalbidetzea, alderdi kognitibo, emozional, psikomotor eta nahimenezkoen ikuspegi globalizatzaile eta integratzaile batetik.

3GO - Diseinatzea eta erregulatzea ikasteko espazioak dibertsitatearen testuinguruetan, arretaz hartuz ikasle bakoitzaren hezkuntza beharrak, genero berdintasuna, ekitatea eta giza eskubideentzako errespetua.

4GO - Ikasgelan eta hortik kanpora bizikidetza sustatzea, eta gatazkak modu baketsuan konpontzeari ekitea. Ikasketa eta bizikidetza testuinguruak sistematikoki behatzen jakitea, eta haiei buruz gogoeta egiten jakitea.

5GO - Taldean hausnartzea arauak onartzeari buruz eta besteenganako errespetuari buruz. Sustatzea ikasle bakoitzaren autonomia eta singulartasuna, lehen haurtzaroan emozioak, sentimenduak eta balioak hezteko faktoreak diren aldetik.

7GO - Informazio eta komunikazioaren teknologiek  hezkuntzan duten inplikazioa, eta bereziki telebistak lehen haurtzaroan duena.

9GO -  Lehen hezkuntzako ikastetxeen antolaketa eta bere funtzionamenduaren barruan sartzen diren jarduerak ezagutzea. Irakaslana hobetu eta bizi osoan zehar gertatzen diren aldaketa zientifiko, pedagogiko eta sozialetara egokitu behar dela onartzea.

10GO - Gurasoen orientatzaile gisa aritzea 0-6 urte bitarteko epeko familia hezkuntzari buruzko gaietan, eta ikasle bakoitzaren familiarekin nola familia guztiekin harremanak garatzeko gizarte-trebetasunak edukitzea.

11GO - Ikasgelako praktikei buruz gogoeta egitea, irakaskuntza berritu eta hobetzeko. Azturak eta trebetasunak eskuratzea ikasketa autonomo eta kooperatiborako, eta ikasleen artean sustatzea.

12GO - Gaurko gizartean hezkuntzaren funtzioa, aukerak eta mugak zeintzuk diren ulertzea, eta haur hezkuntzako ikastetxeak eta beren profesionalak ukitzen dituzten oinarrizko gaitasunak zeintzuk diren ulertzea. Ikastetxeetan aplikagarriak diren kalitatea hobetzeko ereduak ezagutzea.

2.3. Zeharkako gaitasuna

2ZG - Hizkuntza gaitasuna frogatzea gaztelaniaz, edo, hala badagokio, euskaraz,  Europako Kontseiluaren "Hizkuntzen Erreferentziako Europako Esparru Komuna: ikastea, irakastea, ebaluazioa" delakoaren araberako C1 mailaren parekoa.

Gora

Berariazko gaitasunak

1BG - Haur Hezkuntzaren helburuak, curriculum-edukiak, antolaketa, metodologia eta ebaluazio-irizpideak ezagutzea.

2BG - Lehen haurtzaroko ikasketak dimentsio kognitibo, emozional, psikomotore eta bolitiboak batzen dituen ikuspegi globalizatzaile eta integratzaile batetik sustatzea.

3BG - Diseinatzea ikasteko espazioak dibertsitatearen, kulturaniztasunaren eta eleaniztasunaren testuinguruetan, arretaz hartuz ikasle bakoitzaren hezkuntza beharrak, genero berdintasuna, ekitatea eta giza eskubideentzako errespetua.

4BG - Ikaskuntzako eta eskola bizikidetzako testuinguruei buruz gogoeta egitea. Behaketa sistematikoa egiten jakitea, ongi egindako lana baliozkotzea, arauak onartzea eta besteak errespetatzea.

5BG - Ikasgelako praktikei buruz gogoeta egitea, berrikuntza sustatzeko. Azturak eta trebetasunak eskuratzea ikasketa autonomo eta kooperatiboa ikasleen artean sustatzeko, eta kalitatea kudeatzeko ereduak ezagutzea.

7BG - Informazioaren eta komunikazioaren teknologiek hezkuntzan duten inplikazioa ezagutzea.

9BG -  Haur hezkuntzako ikastetxeen antolaketa ezagutzea, eta bere funtzionamendua, hezkuntza komunitatearen eta gizarte inguruaren sektore batzuen laguntzarekin.

10BG - Lankidetza, bizikidetza, motibazioa eta ikasteko nahia sustatzea, ikastetxeko proiektuetan aktiboki parte hartzea eta familiekiko harremanak zaintzea.

11BG - Harreman kritikoa eta autonomoa edukitzea, hezkuntzan inplikatutako jakintzei, balioei eta erakundeei buruz.

12BG - Era aktiboan antolatzea Lehen Hezkuntzakoak diren edukien irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak, gaitasunak garatzeko ikuspegi batetik.

Gora

Ikasketaren emaitzak

untza-emaitzak ikasleak gaian eskuratuko dituen gaitasunen zehaztapenak dira. Hiru maila ezartzen dira:
- Hoberena: Gaitasunen %100 eskuratzea eta hauetako %75etan maisutza.
- Tartekoa: Ikasgaian lortu nahi diren gaitasun gehienak eskuratzea eta maisutza tituluaren berariazko gaitasunetan laguntzen duten alderdietan.
- Eskasa: Tituluaren berariazko gaitasunetan laguntzen duten alderdien gutxieneko eskuratzea.
 
Ikasle batek GAI kalifikazioa lortzen du ikaskuntza maila hoberena edo tartekoa bada. Horrela, ikasgai honetarako ikaskuntza-emaitzak, eduki-multzo bakoitzari dagokionez, hurrengoak dira:
 
1IE - 0-3 eta 3-6 zikloen nortasun-ezaugarriak zehatz-mehatz deskribatzen ditu
2IE- 0-6 urte bitarteko haurren artean gertatzen diren jolas motak eta haien garrantzi pedagogikoa identifikatzen ditu
3IE- 0-3 eta 3-6 zikloetako haurren oinarrizko premiak deskribatzen ditu
4IE- Haur-hezkuntzako etapako curriculum-elementuak identifikatu eta deskribatzen ditu
5IE- Curriculum-proposamen egokiak diseinatzen ditu testuinguru multikultural eta eleaniztunetan aplikatzeko
6IE- Datuak biltzeko inkestak eta galdetegiak egiten ditu haur-eskolaren testuinguruan
7IE- Behaketa-tresna motak behar bezala bereizten eta erabiltzen ditu
8IE- Ingurune naturalak, sozialak eta kulturalak sozializazio-prozesuetan duten eragina modu kritikoan azaltzen du
9IE- irakasgaiaren oinarrizko edukiekin lotutako ideia nagusiak laburbiltzen ditu
10IE- 0-6 urteko haurren garapen globala (fisikoa, intelektuala, emozionala...) errazteko ikaskuntza-testuinguru egokiak eraikitzen ditu
11IE- Oinarrizko edukiak ahoz eta idatziz azaltzen ditu, hizkuntza tekniko eta zehatza erabiliz
 
 

Gora

Metodologia

Irakas Metodologiak

Kodea Deskripzioa
1IM Irakaslearen eskola magistralak
2IM Elkarrekintza talde handian
3IM Elkarrekintza talde ertainean
4IM Elkarrekintza talde txikian
5IM Banakako elkarrekintza: lanak eta jarraibideak ikasketa autonomoarendako

Jarduera Hezigarriak

Kodea Deskribapena Orduak Presentzialitatea
1JH Saio teorikoak (oinarritzea, adibideak ematea, egiaztatutako aplikazioak eta garapenak) 45 100
2JH Saio praktikoak edo, hala badagokio, kanpoko praktikak 15 100
3JH Lanak egitea eta ahozko defentsa 30 10
4JH Ikaslearen ikasketa autonomoa 50 0
5JH Tutoretzak 5 100
6JH Ahozko edo idatzizko azterketak 5 100

Gora

Hizkuntzak

Euskara/Gaztelania/Ingelesa

Gora

Ebaluazioa

 

Ikaskuntzaren
emaitza
Ebaluazio
jarduera
Pisua (%) Errekupera
daitekeen edo ez
Eskatzen den
nota minimoa
IE1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 Inplikazioa eta interesa ikasketan, hazkunde pertsonala eta profesionala, lankidetza eta partehartzea %10 Ez  
IE 1,2,3,4,8,9,11 Lan teorikoak eta ahozko aurkezpena %20 Ez  
IE 1,2,3,4,5,6,7,8,10 Lan praktikoak: behaketa sistematikoa/Gelako proposamena eta ahozko defentsa %30 Bai %10 (Ez ohiko proban berreskuratu banaka)  
IE 1,2,3,8,9,11 Ahozko edo idatzizko probak 40% Bai %40 5/10

Ikasgai honen ebaluazioa etengabeko eran egingo da, horretarako kontuan hartuko dira seihilekoan zehar egiten diren ebaluazioko hainbat jardueratan lortutako emaitzak. Azkeneko nota kalkulatuko da emaitza guztien bataz besteko nota eginez, horretarako ezinbestekoa izango da azterketa (% 40) gainditzea. Ebaluazio jardueretako batean ez badira betetzen ponderazioa egiteko gutxieneko baldintzak, irakasgaiaren nota 4 izanen da 10etik (ez-gainditua)

(*) Berreskuragarriak diren jarduerak errekuperatuko dira lan baten bidez edo irakasleak zehaztuko duen idatzizko edo ahozko proba indibidual baten bidez.

Gora

Gai-zerrenda

1. BLOKEA: 0-6 URTE BITARTEKO ESKOLA-ETAPA ( 0-3 eta 3-6 zikloen identitate-ezaugarriak. Oinarrizko premiak. Detekzio eta arreta goiztiarra. Berdinen arteko eta pertsona nagusiekiko elkarrekintza. Jolasa ekintza, adierazpen, harreman eta ikaskuntza gisa. Identitate sexualaren eta genero¿identitatearen eraikuntza. Heziketa emozionala)

 

2. BLOKEA: ESKOLA INGURUNEKO PROZESU ETA TESTUINGURU SOZIALAK (Sozializazio-prozesua. Familiaren eginkizuna. Sozializazioa eskolako testuinguruan. Natura, gizarte eta kultura ingurunearen eginkizuna. Multikulturaltasuna eta dibertsitatea)

 

3. BLOKEA: HAUR HEZKUNTZAKO CURRICULUMA ETA HAREN GARAPENA (Haur Hezkuntzako curriculumaren egituraren zentzua.Curriculumaren osagaiak: helburuak, edukiak, metodologia eta ebaluazioa. Haur Hezkuntzako etapako metodologien dibertsitatea, hezkuntzaren testuinguruan curriculuma garatzeko. Gelarako proposamen didaktikoen diseinua)

 

4. BLOKEA: BEHAKETA SISTEMATIKOA HAUR HEZKUNTZAN ( Ebaluazioa Haur Hezkuntzako etapan. Behaketa motak. Behaketa-tresnak. Informazioa antolatzeko eta sistematizatzeko tresnak)

 

5. BLOKEA: BEHAKETA INFORMAZIOAREN ANALISIA (Analisi motak. Inkestak eta galdetegiak. Txostenak egitea. Jarduerako ikerketa, irakaslanaren hobekuntza)

Gora

Bibliografia

Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.


Oinarrizko Bibliografia

Arregi Landa, I. (2021). La evaluación en la educación infantil. Barcelona: Graó

AA.VV. (1990). Escuelas Infantiles de Reggio Emilia. La inteligencia se construye usándola. Madrid: Morata.

Albertín, A.M; Zufiaurre, B. (2006). Educación infantil como tarea de maestras. Claves de formación y contexto de desarrollo profesional. Barcelona: Octaedro.

Bazelton, T & Greenspan, S. (2005). Las necesidades básicas de la infancia. Barcelona: Graó

Blanchard, M. y Muzas Mª D. (2020). Cómo trabajar con proyectos de aprendizaje en educación infantil. Madrid: Narcea

Dahlberg, G. y Moss, P. (2005). Más allá de la calidad en educación infantil. Barcelona: Graó

Díez Navarro Mª C. (2002). El piso de debajo de la escuela. Barcelona: Graó

Díez Navarro Mª C. (2011). Los pendientes de la maestra. Barcelona: Graó

Díez Navarro Mª C. (2013). La oreja verde de la escuela. Madrid: ediciones de la Torre

Gimeno, J. (2001). Educar y convivir en la cultura global. Madrid. Morata.

González Tello, M. (1991). Observación y Evaluación en el segundo ciclo de Educación Infantil. Registro muestrario de fichas. Madrid: Escuela Española

Intxausti, Mª J. (2014). La entrevista: construir la relación con las familias (0-6). Barcelona: Graó

Iturbe, X. (2015). Coeducar en la escuela Infantil. Barcelona: Graó

Jiménez, S. (Coord.) (2008): Educación emocional y convivencia en el aula. Madrid. Ministerio de Educación, Política social y Deporte

Julia, A. (1996). La investigación-acción: Un reto para el profesorado. Zaragoza. INDE

Laguía, Mª J y Vidal, C. (1998): Rincones de actividad en la escuela infantil (0a 6 años). Barcelona: Graó

López, E. (2011). Educar las emociones en la infancia (de 0 a 6 años). Reflexiones y propuestas prácticas. Madrid. Wolters Kluwer España

López, F. (2007). La escuela infantil: observatorio privilegiado de las desigualdades. Barcelona: Graó

López, L. (2011). Relajación en el aula. Recursos para la educación emocional. Madrid. Wolters Kluwer España

Malaguzzi, L. (2020). La educación infantil en Reggio Emilia. Barcelona: Octaedro (6ªed)

Molina, L., Jimenez, N. (1992). La escuela infantil. Acción y participación. Barcelona: Paidós.

Palacios, J. Marchesi, A. Coll, C. (1995). Desarrollo psicológico y Educación. Vol 1, 2 Madrid: Alianza.

Pellejero Lucía, Zufiaurre, B. (2010): Formación didáctica para docentes: Los proyectos como estrategias para trabajar la inclusión, la equidad y la participación. Madrid. CCS.

Pikler, E. (1984). Moverse en libertad. Desarrollo de la motricidad global. Madrid: Narcea

Steinberg,Sh.R., Kinchiloe, J.L. (2000). Cultura infantil y multinacionales. Madrid: Morata.

Zufiaurre, B. (2000): La Evaluación escolar y coparticipación educativa: Responsabilidad social y democrática. Valencia. NAU Llibres.

Zufiaurre, B., Albertín, A. M. (2006). Evaluación democrática y proyectos cooperativos. El lugar de una evaluación de calidad en una cultura escolar democrática. Pamplona. Servicio Publicaciones UPNA.

Zufiaurre, B., Albertin, A.M. (2010): Competencias integradas en Educación Infantil y Primaria. Madrid. CCS

Normativa

DECRETO FORAL 23/2007, de 19 de marzo, por el que se establece el currículo de las enseñanzas del segundo ciclo de la Educación Infantil en la Comunidad Foral de Navarra. (BON 25/04/2007).

ORDEN FORAL 47/2009, de 2 de abril, del Consejero de Educación, por la que se regula la evaluación del alumnado que cursa el segundo ciclo de Educación Infantil.

DECRETO FORAL 37/2015, de 11 de junio, por el que se modifica el Decreto Foral 28/2007, de 26 de marzo, por el que se regula el primer ciclo de educación infantil en la Comunidad Foral de Navarra y se establecen los requisitos que deben cumplir los centros que lo imparten, así como los contenidos educativos del mismo.

Orden Foral 93/2008, de 13 de junio, del Consejero de educación por la que se regula la atención a la diversidad en los centros educativos de Educación Infantil y Primaria y Educación Secundaria de la Comunidad Foral de Navarra

 

Bibliografia osagarria

Albericio, J. J. (1991). Educar en la diversidad. Madrid: Bruño. Colección Nueva Escuela.

Antúnez, S. (1987). El Proyecto Educativo de Centro, Barcelona: Grao, Biblioteca del maestro.

Apple, M.W. (1987). Educación y Poder. Barcelona: Paidós-M.E.C.

Ball, S. L. (1993). Focault y la educación. Disciplinas y conocimiento. La Coruña : Morata/Paideia.

Carr, W. y Kemmis, S. (1988). Teoría crítica de la enseñanza. La investigación-acción en la formación del profesorado. Barcelona: Martínez Roca.

Casamayor, E. y Fernandez, G. (1997). Interacción Social: estudio de la evolución del juego participativo en preescolar. Comunidad Educativa, mayo: 8-16

Cebrian De La Serna , M. (2009). El impacto de las TIC en los centros educativos: ejemplos de buenas prácticas. Madrid: Síntesis.

Coll, C. y Martín, E. (1993). El constructivismo en el aula. Basingstoke : The Falmer Press.

Coll, C. (1987). Psicología y curriculum. Barcelona: LAIA.

Contreras, J. (1991). Enseñanza, curriculum y profesorado. Madrid : Akal.

Cornbleth, C. (1990). Curriculum in Context. Basingstoke : The Falmer Press.

Delval. J. (1996). Los fines de la educación. Madrid: Siglo XXI. (3ª ed.)

Edwars, D. y Mercer, N. (1988). El conocimiento compartido. El desarrollo de la comprensión en el aula. Barcelona: Paidós-M.E.C.

Egan, K. (1991). La compresión de la realidad en Educación Infantil y Primaria. Madrid: Morata-M.E.C.

Elliot, J. (1990). La investigación-acción en educación. Madrid: Morata.

Elliot, J. (1993). El cambio educativo desde la investigación-Acción. Madrid: Morata.

Escamilla Gonzalez, A. (2009). Las competencias en la programación de aula: infantil y primaria 3-12 años

Estruch, J. (2002). Dirección profesional y calidad educativa. Barcelona: Praxis

Fernández Enguita, M. (1985). Integrar o segregar. Barcelona: LAIA (colecc. Ped.).

Fernández Enguita, M. (1990). La cara oculta de la escuela. Educación y trabajo en el capitalismo. Madrid: Siglo XXI.

Fernández Enguita, M. (1992). Poder y participación en el sistema educativo. Barcelona: Paidós Educador.

Fernández Enguita, M. (2005). Organización escolar, profesión docente y entorno comunitario. Madrid: Akal

Freire, P. (1990a). La naturaleza política de la educación. Cultura, poder y liberación. Barcelona: Paidós-M.E.C.

Freire, P. (1990b). Pedagogía del oprimido. Madrid: Siglo XXI.

Gimeno Sacristán, J. (1988). El curriculum: una reflexión sobre la práctica. Madrid: Morata.

Giroux, H. A. (1990). Los profesores como intelectuales. Hacia una pedagogía crítica del aprendizaje. Barcelona: Paidós/M.E.C.

Goetz, J.P. y LeCOMPTE, M. D. (1988). Etnografía y diseño cualitativo en investigación educativa. Madrid: Morata.

Goleman, D. (2006). La inteligencia social. Barcelona: Kairos

Gracia Millá, M. y Mulas, F. (2005). Atención temprana. ¿Desarrollo Infantil, diagnóstico, trastornos e intervención? Valencia: Promolibro

Grupo de trabajo Enrola (1993). La evaluación en la educación infantil. Burgos C.E.P

Imbernon, F. (1992). La Formación y el desarrollo profesional del profesorado. Barcelona: Graó Eds B.A. 4.

Imbernon, F. (2007). Diez ideas clave. La formación permanente del profesorado: nuevas ideas para formar en la innovación y el cambio. Barcelona: Graó

Jackson, PH. W. (1991). La vida en las aulas. Madrid: Morata.

Kemmis, S. (1988). El curriculum: más allá de la teoría de la reproducción. Madrid: Morata.

Lladonet, J. (2008). D un pare d un mestre. Palma de Mallorca: Moll.

López, C. y otros (1990). Evaluación y calificación. Cuadernos de Pedagogía, 181

Martínez Bonafé, J. -Coord.- (2003). Ciudadanía, poder y educación. Barcelona. GRAO, Biblioteca de Aula.

Novack, J.P. y GOWING, B.D. (1988). Aprendiendo a aprender. Barcelona: Martínez Roca.

Otero, L. (1995). Hablemos de la evaluación. Comunidad educativa. Septiembre-octubre: 10-12.

Pérez Juste, R. (1993). La evaluación en educación infantil. En García Hoz V. (Dir.). Educación Infantil personalizada. Madrid: Rialp.

Perrenoud, P. (2004). Diez nuevas competencias para enseñar. Barcelona: Graó

Porlan, R. y otros (1993). Constructivismo y escuela. Sevilla: Díada editores.

Santos Guerra, M. A. (1990). Hacer visible lo cotidiano. Madrid: Akal.

Santos Guerra, M. A. (1993). La evaluación: un proceso de diálogo, comprensión y mejora. Granada: Aljibe.

Santos Guerra, M.A. (1995). Por qué no hay viento favorable. Causas que dificultan la evaluación infantil. Comunidad educativa. Septiembre-octubre: 5-9.

Savater, F. (1997). El valor de educar. Barcelona. Ariel.

Sevillano, M. L. (2005). Didáctica en el siglo XXI. Ejes en el aprendizaje y enseñanza de calidad. Madrid: McGraw-Hill

Simón, E. (1999). Democracia vital: Mujeres y hombres hacia la plena ciudadanía". Madrid Nancea.

Stenhouse, L. (1984). Investigación y desarrollo del curriculum. Madrid: Morata.

Stenhouse, L. (1987). La investigación como base de la enseñanza. Madrid: Morata.

Torres, Santomé, J. (1991b). El curriculum oculto. Madrid: Morata.

Torres, Santomé, J. (1994). Globalización e interdisciplinariedad: El curriculum integrado. Madrid: Morata.

BESTELAKO MATERIALA

UNIVERSIDAD DE BARCELONA. PUBLICACIONES Y EDICIONES = UNIVERSITAT DE BARCELONA. PUBLICACIONS I EDICIONS Métodos de observación y análisis de los procesos educativos Edición:1. ed. Argitaratzen data:01/1984 ISBN 13: 978-84-7528-151-3

Revista de investigación educativa, RIE, ISSN 0212-4068, Vol. 13, Nº 26, 1995 , pags. 95-128 (CARME PANCHÓN I IGLESIAS, MARGARITA BARTOLOMÉ PINA El análisis de contextos educativos diferenciados desde un enfoque cualitativo)

Revista de investigación educativa, RIE Urtea: 1995, Vol.: 13, Zenbakia: 25

BUENDIA.  Metodos de investigacion en psicopedagogia. Argitaratze data: 01-JAN-98, Edición: 01 ISBN: 8448112547

Nafar gobernuko Kutxa gorriak, Curriculo dekretua, Eusko Jaurklaritzako  liburuak, NHBBZ-CREENAko literatura grisa.

Gora

Non emango den

Nafarroako Unibertsitate Publikoko Arrosadiko campusean. Zer ikasgelatan izango den jakiteko, begiratu Giza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultatearen web-orrialdean.

Gora