Kodea: 243103 | Irakasgaia: INFORMATIKA | ||||
Kredituak: 6 | Mota: Oinarrizkoa | Ikasmaila: 1 | Iraupena: 1º S | ||
Saila: | |||||
Irakasleak: | |||||
GALAR IDOATE, MIKEL (Resp) [Tutoretzak ] |
Sarrera: Ordenagailu baten egitura fisiko eta logikoak. Sistema eragileak.
Programaziorako sarrera: Datu motak, kontrol egiturak eta modularizazioa.
Bestelako programak: Kalkulu-orria, datu baseak, proiektu plangintza, internet erabiltzeko oinarriak.
Ordenagailuak erabiltzeko eta programatzeko oinarrizko gaitasunak. Sistema eragileak, datu baseak eta ingeniaritzarako programa informatikoak.
G2. Taldekako lana.
G3. Banakako ikasketa.
CB1. Ikasleek bigarren hezkuntzako oinarrian jatorria duten ikasketa arloen ezagutza izatea eta ulertzea frogatu izana, eta maila batean aurkitu behar dira non, testu liburu aurreratuez baliatuta, baita beste ezagupenak izatea bere arloko abangoardian jatorria dutenak.
CB2. Ikasleek bere ezagutzak bere lanean edo zaletasunean aplikatzen jakitea era profesional batean eta argumentuen eta argumentuen elaborazioa eta defentsaren bidez eta bere arloko problemen ebazpenaren bidez frogatzen diren gaitasunak izatea.
CB5. Ikasleek ikasketarako beharrezkoak diren trebetasunak garatzea gero ikasketa berriak autonomia gradu altu batekin hasi ahal izateko.
1.2. Ordenagailuen erabilerari eta programazioari buruzko ezagutzak izatea, sistema eragileak, datu baseak eta ingeniaritzan aplikazioa duten programa informatikoak.
R1. Ordenagailuaren sistema fisiko eta logikoen konponente ezberdinak identifikatzea
R2. Sistema eragilea ordenagailuaren sistema fisikoaren kudeatzaile bezala funtzionatzen duela ulertzea
R3. Sistema eragile arruntak erabiltzea
R4. Programak garatzeko edizio, konpilazio eta exekuzio erramintak erabiltzea
R5. Programak garatzeko kontrol egitura ezberdinak erabiltzea
R6. Programak garatzeko datu egitura ezberdinak erabiltzea
R7. Garatutako programak balioztatzeko probak egitea
R8. Datu-base sinple bat diseinatzea
R9. Datu-base batean kontsultak egitea
R10. Kalkulu-orri bat erabiltzea
R11. Ingeniaritzako proiektuak planifikatzeko erramintak ezagutzea
R12. WWW-ko paradigma ulertzea
Metodologia - Aktibitatea | Ordu presentzialak | Ordu ez presentzialak |
A-1 Klase teorikoak | 30 | |
A-2 Praktikak | 30 | |
A-3 Banakako tutoretzak | 2 | |
A-4 Azterketak, ebaluaketa frogak | 4 | |
A-5 Banakako ikasketa | 84 | |
... | ||
Guztira | 66 | 84 |
Ikasketaren emaitzak | Ebaluazio sistema | Pisua | Berreskuragarria |
R5, R6, R7, R8, R9, R10, R11 | Azterketa teoriko-praktikoa. Batez bestekoa egiteko 5 gutxienez atera beharko da (10etik) | 50% | Bai |
R5, R6, R7, R8, R9, R10 | Froga laburrak kurtsoan zehar | 20% | Ez |
R1, R2, R3, R4, R5, R6, R8, R9, R10, R12 | Azterketa praktikoa eta/edo lanen ebaluaketa | 30% | Bai |
Berreskurapenaren ebaluazioa azterketa teoriko-praktiko baten bitartez egingo da, lehenengo eta hirugarren atalak berreskuratzeko balioko duena.
Berreskurapen honetan 10 puntutik 5 gutxienez lortzen ez dutenek, ezin izango dute bigarren atalarekin batez bestekoa egin eta bere kalifikazio finala azterketa honetan lortutako nota osatuko du (10 puntutatik).
Eduki teorikoak
Eduki praktikoak
Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.
Gelategia
http://www.unavarra.es/ets-industrialesytelecos/estudios/grado/grado-en-ingenieria-en-tecnologias-de-telecomunicacion/presentacion?submenu=yes