Kodea: 172404 | Irakasgaia: GIZA BALIABIDEEN KUDEAKETA | ||||
Kredituak: 6 | Mota: Nahitaezkoa | Ikasmaila: 2 | Iraupena: 2º S | ||
Saila: Enpresen Kudeaketa | |||||
Irakasleak: | |||||
NUÑEZ ALDAZ, IMANOL [Tutoretzak ] | ANZOLA ROMAN, PAULA [Tutoretzak ] |
Erabat onartua dago enpresa bateko jendean oinarritzen dela enpresa horren abantaila konpetitiboa. Ondorioz derrigorrezkoa da enpresa batentzako giza baliabide horiek lortzeko, motibatzeko eta kudeatzeko sistema eraginkor bat izatea. Kurtso hau egun giza baliabideen kudeaketak dituen erronka eta kontzeptuetara hurbiltzeko diseinatuta dago. Kurtso honetan landu beharreko gaiak hauek dira: jedearen paper estrategikoa, lanaren azteketa eta planifikazioa, kontratazio prozesua, trebakuntza, garapena, errendimenduaren ebaluaketa, ordainketa eta lan harremanak.
Gai hauetara hurbiltzeko kurtsoak deskribapena, ekonomia, psikologia eta soziologiako garapen teorikoak eta praktika konbinatzen ditu.
Giza baliabideak, Enpresaren estrategia, Kontratazioa, Trebakuntza, Garapena, Errendimenduaren ebaluaketa, Ordainketa, Lan harremanak
Konpetentzia orokorrak
CG01. Analisirako eta sintesiarako gaitasuna
CG03. Komunikazio idatzia eta berbala ama hitzkuntzan
CG08. Erabakiak hartzeko gaitasuna
CG09. Taldean lan egiteko gaitasuna
CG12. Harreman pertsonaletarako habilezia
CG15. Konprezu etikoa lanean
CG16. Presiopean lan egiteko gaitasuna
CG17. Bakarrik ikasteko gaitasuna
CG24. Giza eskubidenganako errespetua
Konpetentzia espezifikoak
CE02. Informazio ekonomikoare iturriak eta bere edukia identifikatu
CE04. Arazoen analisiari tresna teknikoetan oinarritutako irizpide profesionalak aplikatu
CE06. Kudeaketa proiektuak idatzi
CE11. Enpresaren izaera ulertu eta bera ostatzen duten agenteen interesen interakzio lekua dela ulertu
CE12. Enpresaren funtzio ezberdinetako proiektuak planifikatu, antolatu eta kontrolatu
CE13. Enpresa sistema dela ulertu eta funtzio ezberdinen elkar harremanak identifikatu
CE14. Enpresaren eraginkortasuna eta efizientzia hobetzera zuzenduta dauden politika eta praktikak martxan jarri
CE19. Giza baliabideen trebakuntza, garapena eta motibazioa hobetuko dituzten teknikak erabili
Talde handiko sesioak | 46 |
Talde txikiko sesio praktikoak | 14 |
Gelako lana (ordua totalak) | 60 |
Talde lanaren prestaketa |
15 |
Sesio teoriko eta praktiken prestaketa | 53 |
Azterketa prestatzen | 17 |
Mintegiak | 02 |
Tutoretzak | 03 |
Gelatik kanpoko lana (ordu totalak) | 90 |
LAN KARGA OSOA | 150 ord. |
Azken ebaluaketa froga: kurtsoko notaren %65
•Edukien azterketa: %50
•Bakarkako lanaren ebaluaketa: %15
•Derrigorrezkoa da azterketako puntuen %40 izatea kurtsoa gainditzeko.
•Errekuerpatu daiteke errekuperazio azterketan.
•Gutxienez azken azterketako puntuen %25 lortu behar da errekuperazio azterketara joateko.
Ikaslearen lana: kurtsoko notaren %20
•Ariketak, kasuak eta test-ak.
•Ezin daiteke errekuperatu.
Talde lana: kurtsoko notaren %15
•Sesio praktikoak talde txikian.
•Ezin daiteke errekuperatu.
G1: GB kudeaketa estrategikoa
G2: Lanpostuaren analisis eta GB plangintza
G3: Reklutamendua eta hautaketa
G4: Trebakuntza eta garapena
S5: Ibilbide profesionala
G6: Errendimenduaren ebaluaketa
G7: Ordainketa: barne eta kanpo ekitatea
G8: Ordainketa: pizgarriak eta albokoak
G9: Lan harremanak Espainian
Sar zaitez irakasleak liburutegiari eskatu dion bibliografian.
Oinarrizko bibliografia
- Dolan, S.L., Valle Cabrera, R., Jackson, S.E. y Schuler, R.S. (2007): La Gestión de los Recursos Humanos (3ª Ed.) McGraw Hill Interamericana de España, Madrid.