Joan eduki nagusira

Alfredo Pina Calafi lengoaiaren eta sistema informatikoen irakasle titularra eta Gabriel Rubio-Navarro hizkuntzaren eta literaturaren didaktikako irakaslea (biak Nafarroako Unibertsitate Publikoko irakasleak) argitaratu berri den liburu honek egileak dira: “Comunicación audiovisual y digital en la escuela”. Gainera, hainbat arlotako adituk hartu dute parte: diseinua, irudi digitala eta multimedia, hizkuntza zinematografikoa, Singapurreko matematika, bideo hezigarrien argitalpena, ekoizpena eta banaketa edo ihes room-ak hezkuntza-berrikuntza gisa erabiltzea.

Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako irakasle aktiboei zuzenduta dago argitalpena, baita irakasletzako graduko eta irakasleen masterreko ikasleei ere. Hezkuntza-teknologiak eskola-bizitzaren eguneroko alderdiak lortzeko bide gisa erakustea du helburu. Dextrak editatuta, paperean (24,50 €) nahiz liburu elektronikoan (12,50 €) eskura daiteke.

zoom Argitalpenaren azala

Argitalpenaren azaleko xehetasuna

Edukiak hiru ataletan antolatuta daude: “Irudiekin hitz egitea: ikus-entzunezko komunikazioa”, “Sarean egoteko moduak” eta “Jolasean ikastea: gamifikazioa eta pentsamendu konputazionala”. Zati horietako bakoitzak hainbat kapitulu (edukiak) eta praktika batzuk (edukien aplikazioa) ditu. Hori guztia multimedia materialarekin eta dagozkien loturekin osatzen da.

Liburuak hiru ardatz nagusi ditu: irakaskuntza eta nola hobetu informazioaren eta komunikazioaren teknologien bidez (IKT), berrikuntza metodologikoak egiteko eta eraginkortasuna eta efizientzia lortzeko; bigarrenik, denak zuzendaritza talde baten parte izan daitezkeenez, ikastetxearen kudeaketari heltzen zaio (antolaketa, administrazioarekin, familiekin eta abarrekin komunikazioa). eta nola lagun dezakeen IKTak erabiltzeak hura hobetzen; eta, azkenik, gizarte-lanaren zati gisa, beharrezkoa da eskolan zer egiten den ikusaraztea; horretarako, IKTak egoki erabili behar dira.

Autoreek adierazten duten moduan, “liburu honek ez ditu IKT tresnen tutorialak eskaini nahi, baizik eta erabiltzen diren tresnen aukera didaktikoak erakutsi nahi ditu (Openshot bideoa editatzeko, GIMP eramangarria irudia editatzeko, Audacity audioa editatzeko, Blogger, drive Youtube eta Sites, besteak beste, hodeian espazioak sortzeko eta Scratch jokatuz ikasteko eta pentsamendu konputazionala sustatzeko”.